NOD begin mei 2018

Graag gedaan! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Ik vind sommige dingen net wat zweverig, maar andere dingen wil ik best proberen. 
Ik ben ook nog vrij rustig! Ik voel momenteel helemaal niks.. Maargoed NOD is ook nog wel even (2 mei ongeveer). 
Ik vind nu dat ik pas na mijn NOD mag testen, maar misschien dat ik me van te voren niet meer kan inhouden haha! 
@Stk wanneer is jouw NOD? En wat voel je allemaal? ?
 
 
Sinds gisterenavond steken ter hoogte van mijn linker eierstok, vanochtend ook nog. Nu ongeveer een uurtje geleden weggetrokken. Vandaag is het dag 9 na mijn eisprong. Iemand ervaring mee? Komt mn menstruatie er dan toch aan? 
 
@EPF spannend, ik heb ook last van kramp en met vlagen misselijk! Maar geen gevoelige borsten/tepels. 
@Snowyy wel ervaring mee maar het hoeft niks te betekenen want al eerder gehad en toen gewoon ongesteld geworden.
@Vino Mijn NOD is ook 2 mei! Zit nu op dag 7 na ovulatie dus te vroeg om te testen. Mijn cyclus is rond de 30/31 dagen soms iets langer. Ik heb steken gevoeld rond innesteling En nu zeurderig gevoel en last van darmen en met vlagen misselijk. Maar heb dit al eerder gehad en was vals alarm. wanneer was jouw ovulatie dan lopen we beetje gelijk :)
 
Daniëlle: ja zeker nu hopen op goed resultaat, heb de eisprong dit x ook heel duidelijk gevoeld, gisteravond dacht ik echt even dit is niet meer leuk haha. Maar na wat gekke onregelmatige cyclussen was ik al lang blij dat hij duidelijk aanwezig was!
 
Vino: ja sommige dingen denk ik ook van dat is me iets te haha, maar zitten ook wel goede dingen tussen.
2 mei schiet al op, waarschijnlijk voor jullie gevoel niet Haha, succes ladies!
En inderdaad proberen om dan pas te testen, ook al kan het soms zo lastig zijn, heb al zoveel testen onnodig gedaan...
 
ik duim voor iedereen!
 
Ik ook 2 mei ???? Ga ook niet eerder testen.. Vorige maand wel gedaan omdat ik ongeduldig was maar daar hebben we van geleerd, is alleen maar telleurstellend.
Weer een paar drukke dagen voor de boeg met werken dus dat wachten komt helemaal goed ????
 
Hoi dames,
Ik klets graag mee hier. Voor mij ronde 2 voor mijn tweede kindje. De eerste ronde was ik zwanger, helaas van een leeg vruchtzakje. We hebben na de miskraam mijn menstruatie afgewacht en zijn vorige week weer gaan klussen in mijn vruchtbare periode. Tenmiste dat denk ik, beetje vage uitslagen van action ovulatietesten. Iemand advies voor betere? 
Mijn nod is 3 mei en ik wil bij voorkeur pas het weekend erna gaan testen. Tenzij ik ongesteld wordt natuurlijk. Hopelijk kan ik mezelf inhouden..
Fijn om de wachttijd hier te kunnen delen met jullie!
@Stk wat tof dat je iets gevoeld hebt rondom de innesteling. Dat lijkt me heel bijzonder! Ik duim voor je dat er een positieve test uitkomt!
@Snowy misschien innesteling?
Voor de rest van de dames allemaal succes met wachten, fingers crossed.
 
 
 
hi meiden, ik klets graag gezellig mee. 19 & 20 april een positieve ovulatietest gehad (smiley van clearblue) en nu dus wachten. Welke datum is nu mijn NOD? 14 dagen na de eerste positieve test of nog later? 
 
@waitingfornrtwo ik heb die van de action ook gebruikt, en voor mij was het ook niet duidelijk. Nu clear blue gebruikt, een smiley wanneer je je eisprong hebt. Veel duidelijker dus!
 
Terug
Bovenaan