NOD Dec na miskraam

Welkom Stippel! Fijn dat je dit forum hetzelfde ervaart als wij!
BH'tje, goed bezig hoor met wachten! Leuk het lijstje ook, kunnen we aan elkaar denken!
XenaEight, jammer, maar het zou kunnen toch? Ik had toen ook de dagen na mijn NOD en positieve test nog wel last hiervan. Of misschien een latere eisprong dan je dacht? Ik wil je geen valse hoop geven natuurlijk, dus ik hoop dat het snel duidelijk wordt voor je.

NOD
Mae: 4 decemberXenaeight: 5 decemberBH’tje: 6 decemberMereldv: 8 decemberSima Lo: 13/14 decemberStippel bvb: 15 decemberStiekemmeelezen: 22 december
Mullertje: 30 december 

Ik ben morgen 3 weken verder sinds me miskraam. Dus nog in afwachting van wnnr me eisprong moet gaan komen.
Word er beetje vervelend van al die verloren tijd. Zo.voelt het.En ook heb ik t soms nog echt wel moeilijk ermee en kan ik echt gaan zitten janken.

[quote quote=10140441]Pfff nou ladies, had net tijdens het afvegen wat rozig bloed.. denk niet dat het nu nog innestelingsbloeding kan zijn[/quote]
@xenaeight, ik had tijdens m'n vorige zwangerschap een veeg roze een week na m'n nod en in de app werd ik hier al voor gewaarschuwd als zijnde innestelling. Ik zou  me (nog)niet te veel zorgen maken. Hou je ons op de hoogte?

Thanks ladies!!! Heb verder niks meer gezien, dus als het niet doorzet blijf ik positief:) Ik houd jullie zeker op de hoogte!

@divwik, gebruik je ovulatietesten? Het is ook mogelijk dat je 2 weken na je mk alweer een eisprong krijgt

@xenaeight, vandaag mee begonnen omdat ik pas sinds gister geen bloedverlies meer heb. Had wel t vermoede dat t laatste weekje bloedverljes menstruatie is gwst aan de buikpijntje te voelen.
Ja bij mijn controle echo dag drna zaten der wel alweer eitjes

YAY! Nooit gedacht dat ik hiermee blij zou zijn maar ik had vanochtend een blanco test! Helemaal spierwit! zit nu 12 dagen na mn miskraam. Ben er echt heel blij mee. Op naar een ovulatie :) 

Ben ook begonnen met tempen dus ben benieuwd wanneer ie zich laat zien. Zijn er hier nog meer met de thermometer aan de slag gegaan? 

Terug
Bovenaan