NOD Dec na miskraam

Heb trouwens ook net mijn nieuwe werkgever gebeld en aangegeven dat ik me graag weer beter wil melden, maar hun gaven aan dat ik gewoon volgende week weer start zodat ik deze week nog even bij kan komen.
Ook aangegeven dat ik het nogal lullig vind dat dit me net na de eerste werkweek overkomt. Hun waren echt super begripvol en zeiden dat ik echt even de tijd hiervoor moet nemen. Echt een goede nieuwe werkgever dus! ?
Hoe waren jullie werkgevers eronder?

[quote quote=10139871]
Wat “fijn”, Stiekemmeelezen dat alles weg is. En wat rot dat het dus wel voorspelbaar was. Jammer weer dat ze daar dan achteraf mee komen..
Vanochtend naar de gyn geweest, er zit nog wat weefsel maar de vruchtjes zijn eruit. Het restweefsel komt waarschijnlijk vanzelf wel los omdat ik nog bloedverlies heb. dus even blijven testen en anders terug komen. In principe moeten we een ronde wachten maar het kan ook geen kwaad als we gelijk doorgaan. Ze zei dat de menstruatie met 4 weken vanaf de miskraam ongeveer op gang kan komen, dus hopelijk volgende week zaterdag mijn eisprong!
[/quote]
Balen dat er nog wat zit maar fijn dat het er als alles goed gaat gewoon uit komt. Hopelijk stopt het bloeden snel. Hier mogen we ook gewoon weer beginnen, gelukkig want dat hebben we al gedaan ;)
Ik heb het mijn werkgever niet verteld, mijn leidinggevende wist niet dat ik zwanger was (wilde het pas na kerst gaan vertellen) en hij is nou niet echt het 'begrijpende type'. Ik heb gedaan alsof ik een flinke griep te pakken had en ben goed in acteren ;) Een collegaatje weet het wel en dat is heel fijn. Zij is goed in discreet vragen hoe het is en omdat ik in een high tech omgeving werk, kunnen we het er vaak gwoon over hebben, omdat er veel expats zijn die ons toch niet verstaan en andere techies die dit soort vrouwenpraat toch niet begrijpen hahaha. 
Hebben jullie ook last van knallende koppijn? Of destijds toen je net een miskraam had gehad voor degenen die het niet net hebben meegemaakt? Ik denk dat het een combinatie is van stress en hormonen, maar je weet het niet. 

Stiekemmeelezen, wel fijn dat alles schoon is dan kan je iniedergeval verder. Ik denk zelf dat je bij mag wezen dat je het van te voren niet wist, anders had je nog even een tijdje in stress gezeten en dat is ook slopend. ja hoor ovulatietesten werkten bij mij en een vriendin van mij prima. Ik had een week later dan in mijn normale cyclus een positieve ovulatietest. En ik gebruik clearblue smiley testen, heel erg fijn. Wel wat duurder maar als je een beetje een stabiele cyclus hebt begin je 2a3 dagen voor de verwachte ovulatie dan doe je gemiddeld 3 cyclussen met 1 verpakking. En waarschijnlijk heeft de hoofdpijn echt met stress temaken. Probeer leuke dingen te doen en veel praten dan gaat het verwerken vaak een stuk makkelijker. En snel zwanger raken hihi er weer lekker voor gaan en hopenlijk is het snel weer raak. 

@Stiekemmeelezen: fijn dat het goed is. Nu kan er ook echt een punt achter, da's toch wel fijn. 
@Mullertje: Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Je lijf is nog zwanger, maar je hoofd weet al beter. Heel frustrerend. En die blijdschap met je menstruatie is ook herkenbaar. Mijn vriendinnen feliciteerden me er zelfs mee :p Weer eens wat anders.
Ik denk dat ik zeker niet eerder dan zondag ga testen. Da's 2 dagen na mijn NOD, 3 dagen voor mijn NOD was de test nog omowit. Zelfs geen indroog-, tuur- of schaduwlijntje :p Moet zeggen dat ik nu ook meer het gevoel heb dat mijn menstruatie eraan komt. Eerst herkende ik veel symptomen van de vorige zwangerschap maar nu begint het toch meer gewoon op de maandelijkse perikelen te lijken. We gaan het zien. In het slechtste geval gaan we door naar ronde 2 na de miskraam en kan ik met de kerst gewoon aan de carpaccio :)

@Bh'tje
Waar ik normaal altijd last heb van ontzettend zere tieten in aanloop van mn menstruatie was de pijn tijdens de zwangerschap zo veel erger dat ik nu dus niks heb gevoeld ? menstruatie kwam dan ook als een verassing deze keer. Nu al wel twee dagen echt buik- en rugpijn helaas ?
@sparkelingsky
Ik heb het tegen een van de directie leden verteld de dag na de 7-weken echo toen bleek dat er geen vruchtje inzat en die was gelukkig ook heel begripvol. De dag voor de curettage heb ik het ook tegen de rest van mijn naaste collega's verteld omdat ik er voor de rest geen schaamte voor heb, en zo kom je er ineens achter dat van de 6 vrouwen bij ons op kantoor er al 3 eens een vroege miskraam hebben gehad. Van de curettage heb ik niks geen last gehad en de verpleegkundige noemde me 'nog sneller dan het boekje' ? de dag daarna ben ik ook gewoon weer gaan werken met paracetamol en heb gelukkig niks geen bloedverlies gehad en stelde mijn collega's verder ook geen vragen 

Hoe is bij jullie de planning qua alcohol met de feestdagen? Ik ben nu al 4 maanden gestopt met roken en drinken (waar ik echt niks geen moeite mee had trouwens) en ik was eigenlijk niet van plan dat wel te gaan doen omdat het kerst/nieuwjaar is? of nog niet over na gedacht?

Ik rook en drink ook niet. Nooit gedaan, dus da's makkelijk :)Wel lastig met desserts met alcohol etc. Als t goed is weet ik voor de kerst of ik zwanger ben. Mijn ouders heb ik gevraagd om te doen alsof ik zwanger ben  (ook al was dat op het moment dat ik t vroeg overduidelijk nog niet zo) en bij mn schoonfamilie hoop ik dat er niets op het menu staat dat niet zou mogen. Anders verzin ik wel een smoes. Ze zullen gevoelig genoeg zijn om niet door te vragen (hoop ik). 

Terug
Bovenaan