[quote quote=10139871]
Wat “fijn”, Stiekemmeelezen dat alles weg is. En wat rot dat het dus wel voorspelbaar was. Jammer weer dat ze daar dan achteraf mee komen..
Vanochtend naar de gyn geweest, er zit nog wat weefsel maar de vruchtjes zijn eruit. Het restweefsel komt waarschijnlijk vanzelf wel los omdat ik nog bloedverlies heb. dus even blijven testen en anders terug komen. In principe moeten we een ronde wachten maar het kan ook geen kwaad als we gelijk doorgaan. Ze zei dat de menstruatie met 4 weken vanaf de miskraam ongeveer op gang kan komen, dus hopelijk volgende week zaterdag mijn eisprong!
[/quote]
Balen dat er nog wat zit maar fijn dat het er als alles goed gaat gewoon uit komt. Hopelijk stopt het bloeden snel. Hier mogen we ook gewoon weer beginnen, gelukkig want dat hebben we al gedaan
Ik heb het mijn werkgever niet verteld, mijn leidinggevende wist niet dat ik zwanger was (wilde het pas na kerst gaan vertellen) en hij is nou niet echt het 'begrijpende type'. Ik heb gedaan alsof ik een flinke griep te pakken had en ben goed in acteren
Een collegaatje weet het wel en dat is heel fijn. Zij is goed in discreet vragen hoe het is en omdat ik in een high tech omgeving werk, kunnen we het er vaak gwoon over hebben, omdat er veel expats zijn die ons toch niet verstaan en andere techies die dit soort vrouwenpraat toch niet begrijpen hahaha.
Hebben jullie ook last van knallende koppijn? Of destijds toen je net een miskraam had gehad voor degenen die het niet net hebben meegemaakt? Ik denk dat het een combinatie is van stress en hormonen, maar je weet het niet.