NOD Dec na miskraam

Ik ongedekte 14 november dat ik zwanger was en op 20 november een mk met 5 weken. Een week last gehad van bloedingen en buikpijn.
Merk dat ik vooral gefrustreerd ben dat mijn cyclus nu door de war is en ik dus niet weet wanneer mijn eisprong is. Het voelt als 2 verloren maanden (november en december). 
Hoop dat het snel weer lukt, want de eerste keer "raak" in ronde 2 en ben nu bang dat het nog wel even gaat duren :(. Moeilijk allemaal..

Hi ladies daar was ik weer, zo niet verwacht dat er zo veel dames gezellig mee kletsen. Dacht laat ik eens kijken of er iemand heeft gereageerd, kijk ik heb ik heel veel berichtjes gemist hihi.
Ik heb vanaf mijn miskraam direct ovulatietesten gehaald. Wou de eerste rondes die vaak schommelen door hormoonveranderingen niet mislopen. Het voelt voor mij wel fijn en ik ben er een stuk rustiger onder voor mijzelf. Ik weet dat ik mijn ovulatie heb ontdekt, ik weet dat ik heb geklust dus heb er alles aan gedaan die ronde. 
En dames no matter what size your baby existid! Vanaf het moment van je positieve test ga je dromen, verlangen en komt je moedergevoel om de hoek kijken. Kortom het is heel normaal om er meerdere maanden flink verdrietig en onzeker over te zijn! Probeer er over te praten met mensen van wie je weet die het ook hebben meegemaakt. Bij mij weet bijna iedereen het en krijg alsnog te horen van, het had zo moeten wezen en gelukkig nu op deze termijn en de ergste die ik heb gehoort is, het scheelt je hebt al een kind. Walgelijk die opmerkingen! Ik kan er gewoon nogsteeds boos om worden maar goed daar heb ik alleen mijzelf maar mee hihi
Stiekem meelezen succes met de echo hopelijk een goede uitslag het liefste natuurlijk een kloppend hartje, maar is die er niet hoop ik dat je schoon bent en verder kan. 

Mae en bhtje succes met het testen één deze dagen. 
Hopelijk was het toch nog te vroeg om te testen Mae.
Ik heb mijn nod zaterdag, tot op heden nogsteeds niet echt het gevoel dat het raak is niets van symptomen (had ik wel bij de andere zwangerschappen) en ik ben er heel erg rustig onder dus ik ga van het negatieve uit dan kan het altijd meevallen. Mocht ik zaterdag morgen niet ongesteld zijn dan ga ik een test doen. Stiekem best spannend

Zo. Net bij de VK geweest. Echo gehad, ze kon het met de uitwendige niet meteen zien dus toch maar inwendig (ugh). Uiteindelijk inderdaad bevestigd dat ik een volledige miskraam heb gehad, wat op zich goed nieuws is. Geen achtergebleven stukken oid. 
Uiteindelijk vertelde ze dat ze nog eens naar mijn eerste echo hebben gekeken en daarop zagen dat er erg weinig ruimte was om de embryo heen en daar misschien al aan af hadden kunnen lezen dat het mis zou gaan. Voel me hier heel dubbel over. De echoscopiste die de eerste echo heeft gedaan heeft dit niet gezien maar de dame die me vandaag hielp zag dat wel. Ik weet achteraf ook niet of ik het toen had willen weten. Naja is allemaal achterafpraat. 
Bottom line is dat het goed komt! De eisprong zat er nog niet aan te komen maar ze zei dat dat volgende week weer helemaal anders kon zijn. We gaan gewooon vol goede moed door :) 

Zijn die wel betrouwbaar na een mk? Heb het idee dat werkelijk alles ontregeld is namelijk...welke heb jij en hoe vaak test je?

Gisteren eindelijk weer ongesteld worden (ja eindelijk) ?.
In de eerste ronde was ik meteen zwanger, helaas bleek er bij de 7 weken echo geen vruchtje in de vruchtzak te zitten en werd ik de dag erop meteen naar het ziekenhuis gestuurd om te kijken of het echt geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap was en een week later weer. Een missed abortion was vastegsteld, en met een kleine 9 weken is de vruchtzak doormiddel van curettage weggehaald, en dat is nu 4 weken geleden. 
Op advies van de gyn en de verloskundige 1 menstruatie afwachten voordat we weer mogen proberen, en dat is dus nu weer. Cyclus was normaal precies 28 dagen, dat zou zeggen  dat ik de 15de mijn eiersprong zou hebben en 30 december mijn volgende cyclus weer zou starten.. Dus nog 1 poging voor 2018… 
Het k*tste van alles waren de hormonen op het laatst, omdat mijn lichaam nog steeds niet doorhad dat het een miskraam was en nog mijn lichaam nog steeds 'zwanger' was, en het moment dat mijn schoonzus aan het bevallen was en ik net iets verloren was (ookal was het niks...).
Dus op naar ronde 2!! ?

Wat "fijn", Stiekemmeelezen dat alles weg is. En wat rot dat het dus wel voorspelbaar was. Jammer weer dat ze daar dan achteraf mee komen..
Vanochtend naar de gyn geweest, er zit nog wat weefsel maar de vruchtjes zijn eruit. Het restweefsel komt waarschijnlijk vanzelf wel los omdat ik nog bloedverlies heb. dus even blijven testen en anders terug komen. In principe moeten we een ronde wachten maar het kan ook geen kwaad als we gelijk doorgaan. Ze zei dat de menstruatie met 4 weken vanaf de miskraam ongeveer op gang kan komen, dus hopelijk volgende week zaterdag mijn eisprong!

Terug
Bovenaan