NOD december 2019

Hallo allemaal,
Ik kom hier ook graag meeschrijven. Ik heb PCOS en heb morgen een afspraak in het ziekenhuis. Al eerder gesprek gehad met de arts en morgen mogen we komen voor de uitslagen van bloedwaarden en bespreken van de behandeling. Ze gaf de vorige keer al aan dat ik dan ook meteen kan starten. Als het goed is dus eerst kuurtje voor opwekken van menstruatie en dan door met Clomid. Beetje afhankelijk van hoe snel ik na het kuurtje ongesteld wordt valt mijn nod ergens tussen kerst en oud en nieuw!
Wel erg spannend allemaal dit wordt dan voor ons eigenlijk pas de eerste echte kans omdat ik daarvoor waarschijnlijk geen eisprong heb gehad.
Liefs,
Druppel
 
Dit is de 5e maand na het stoppen met de pil Snackworteltje, maar ik heb direct een cyclus van 28 dagen gehad en mijn eisprong op dag 16. De rest ‘klopt’ dus wel zou ik denken, dus of het ontpillen is ??
Zwemmer het is inderdaad vreemd... Als het nu niet doorzet zal ik eens een keer een afspraak maken bij de huisarts. Afgelopen ronde ook lang last gehad van mijn eisprong. 
Spannend Druppel! Wel mooi dat je direct kunt starten met een behandeling!
 
Oh ik daarnaast ook iedere dag een glas granaatappelsap. Het liefst die van POM en anders die van de de AH excellent. Zit vol antioxidanten en het schijnt de innestelling te bevorderen (iets met de doorbloeding van de baarmoeder). 
Wat voor combinatie is dat Snackworteltje, die tussen spirulina/chlorella? Zijn dat kant en klare tabletten of poeders en waar is dat goed voor?
 
lavendel,lizzje dankjewel zal me er eens in verdiepen!
Ik slik van kruidvat zwanger . Met foliumzuur verder (nog) niks.
Mijn nod is 12 dec voor het lijstje ?
 
Terug
Bovenaan