NOD december 2019

Lizzje ik heb die van Holland&Barrett, iedere capsule bevat 500mg maca. Ik neem er 1 per dag, maar je mag er 1-3. Misschien dat ik er deze ronde eens 2 ga proberen, aangezien ik nog niet zwanger ben ?
Ik heb een regelmatige cyclus en mijn menstruatie is weinig. Ik vraag me wel af of dit een innestelling niet nadelig kan beïnvloeden, als er weinig uit komt zit er dus weinig in lijkt me... Kan een eitje dan wel goed innestellen? Verder merk ik weinig van die pillen, ik heb niet meer energie oid, maar dat komt misschien door de dosering. 
 
Lavendel goeie vraag. Ik heb geen idee hoe dat zit met menstruaties en innestelen. Ik heb hele heftige menstruaties en ben ook nog niet zwanger dus weet niet of dat er iets mee te maken heeft. 
Ik heb ook de pillen van Holland&Barret. Ik neem er ook elke dag 1. Eerst maar eens zien of dat wat doet en anders volgende maand ook maar eens 2 proberen. Daarnaast slik ik ook de zwanger supplementen van Davitamon. Maar die slik ik al zeker een jaar! Slikken jullie ook supplementen of alleen foliumzuur?
 
Ik zal eens kijken of ik daar iets over kan vinden Lizzje, misschien dat er een verband is. Of weet een van de andere dames hier hoe het zit?
Ik begin vrijdag weer met de maca, probeer er deze ronde gewoon eens 2 per dag. Hiernaast slik ik al maanden Davitamon Compleet Mama, dus hopelijk draagt dat ook iets bij ?
 
Leuk lizzje dat schema. Nu hopen dat er eind van de maand allemaal ja's komen achter zwanger ?
Ik ken die maca capsules helemaal niet. Ga me er eens in verdiepen. Alle kleine beetjes helpen tenslotte. 
 
Terug
Bovenaan