NOD december 2019

[quote quote=10132596]Oh ik daarnaast ook iedere dag een glas granaatappelsap. Het liefst die van POM en anders die van de de AH excellent. Zit vol antioxidanten en het schijnt de innestelling te bevorderen (iets met de doorbloeding van de baarmoeder). [/quote]
*rent naar AH om een pak te halen* Je komt nog op ideeën door zo'n forum. Heb toch al heel wat afgelezen over zwanger worden en tips etc, maar deze kende ik ook nog niet. 
 
Lavendel. 
Voor alles over chlorella en spirulina zou ik even googelen, want het is voor heel veel dingen goed. 
Het zijn tabletjes en het zijn (eencellige) algen. Het bevat alle esssntiele aminozuren en veel eiwitten. Het is in staat om zware metalen aan zich te binden en af te voeren. En het bevat heel veel DEA wat de spierwanden soepel houdt. En de celwanden ook.
Ik heb het gelezen in het boek: ‘innesteling, zwanger worden en blijven’ 
 
Pfoeeee, wat een berichten allemaal! Ben weer bijgelezen haha! Ik weet al niet meer wie wat gezegd heeft, maar herinner me het lijstje nog wel en merk op dat er hier heeel veel pas bezig zijn en ronde 4 is,vergeleken met ons, al niet zo ‘recent’ meer! ? maar in ieder geval allemaal veel succes! Ik gun het jullie allemaal!
ik vandaag dag 13. Deze ochtend klodder rekbaar slijm maar ovulatietest is nog negatief. Gisteren wel geklust dus vraag me af of het mss sperma was...? Maar dat heeft toch geen rekbare structuur denk ik? Hoop deze keer wel op een iets vroegere eisprong en een langere luteale fase en GEEN licht bruinverlies 3 dagen voor NOD ( dus al week na eisprong) want dan weet ik al hoe laat het is... ?
 
 
He allemaal. 
Eerste bericht hier, en ook begonnen aan de  eerste officiele ronde nadat vorige maand mijn spiraal verwijderd is. Had toen de dag na verwijderen mijn eisprong volgens de huisarts, dus de mogelijkheid was er. Helaas toch ongesteld. 
Eerst even moeten googlen naar nod als newbie hier, maar die van mij zou 5 december moeten zijn. 
 
Gebruik je je telefoon of pc? 
In ieder geval op je telefoon: rechts bovenin het scherm op de 3 streepjes drukken. Dan zie je een poppetje met je naam/nummer. Klik daarop en dan kun je je profiel aanpassen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik mensen 'tag' als ik op iemand wil reageren?
 
Terug
Bovenaan