NOD december 2019

@lavendel wat bedoel je met weinig menstruatie? Hoeveel dagen ben je ongesteld? Toevallig gistenen zelf informatie over gezocht. En 3 tot 5 dagen is normaal. Minder dan 3 schijnt niet goed te zijn. Dus als dat zo is zou ik langs dat huisarts gaan.
 
Mooie lijst! Wij zitten in ronde 2. En ik slik alleen davitamon mama. Dus geen maca. Mocht het over een paar maanden nog niet gelukt zijn misschien een idee. Ga het in ieder geval onthouden. 
 
Ixxomi ik heb deze ronde sowieso iets aparts... zaterdag bruin verlies, zondag niets, gisteren bruinverlies en nu weer niets ? 
Normaal gesproken heb ik een menstruatie van 5-6 dagen, maar er komt vrijwel alleen maar oud bloed uit en de hoeveelheid is te verwaarlozen. Ik kan nu bij wijze van spreken de hele dag met éé mini ob door (doe ik niet hoor). Toen ik de pil slikte moest ik iedere 2 uur echt wel mijn normale of super ob vervangen. 
 
Ik heb op een vlaamse site wel gevonden dat de hoeveelheid bloedverlies en de duur van je menstruatie te maken heeft met je hormonaal evenwicht en metabolisme. Maar het zegt niets over je vruchtbaarheid.
 
O hoe lang ben je nu gestopt met de pil? Je natuurlijke menstruatie moet nu op gang komen en dat kan even duren. Als je pas kort gestopt bent met de pil, kan dat een oorzaak zijn van je lichte menstruaties. 
Ik slik de Etos zwanger worden capsules. Daarnaast slik ik nog extra vitamine D en sinds deze ronde ook een combinatie van spirulina/chlorella. M.I een belangrijk supplement!
Daarnaast slik ik omega3 hooggedoseerd. Dat laatste doe ik al langere tijd omdat ik geen vlees/vis eet. Ik heb gelezen dat omega3 ook goed is voor het soepel houden van het baarmoederslijmvlies en de doorbloeding in het bekkengebied. 
 
[quote quote=10132484]Leuk lizzje dat schema. Nu hopen dat er eind van de maand allemaal ja’s komen achter zwanger Ik ken die maca capsules helemaal niet. Ga me er eens in verdiepen. Alle kleine beetjes helpen tenslotte.[/quote]
Inderdaad! Ik hoop het zo enorm deze maand! Drie keer is scheepsrecht dus daar gaan we voor. Al heb ik met mijn vroege eisprong deze maand niet enorm veel hoop. 
 
Lavendel: nee denk niet dat het aan die maca capsules ligt. 
 
Vind het gewoon heel vreemd dat deze maand zo weinig is... 
 
Terug
Bovenaan