NOD december 2019

Wat een hoop geklets alweer hier, gezellig! Maar hoop toch dat we allemaal snel een zwangerschap kunnen aankondigen. 
Hier zit de menstruatie er weer op, dus kunnen weer aan de slag hihi! Voor nu staat nod 8 december. Deze maand gezellig druk, veel afleiding dus hopelijk niet zo bezig met het zwanger worden, maar het gewoon gezellig hebben. 
 
Zwemmer wij hebben allebei onze nod op 9 december, leuk!
Ik vind alle berichtjes over alternatieve hulp (om het zo maar even te noemen) erg interessant! Ik slik nu Davitamon Zwanger en Maca. Straks een heel scala aan pillen wat ik doorslik met granaatappelsap ? nou ik zal je vertellen na 13 maanden probeer je ALLES! En kwaad kan het niet. Ik ga ook eens even informatie opzoeken over de chlorella want die kon ik nog niet. 
 
Lavendel deze tekst vond ik op de site van Freya.nl;
De hoeveelheid bloedverlies is wisselend. Gemiddeld is het ongeveer 50 ml. Te weinig bloedverlies is niet erg, het betekent niet dat je minder vruchtbaar bent als je weinig of kort menstrueert.
 
PupkeX ja baat het niet, dan schaad het niet. Granaatappelsap is sowieso heel gezond, en die van POM is erg lekker. Ze verkopen hem hier niet meer bij AH, maar nog wel bij Dirk vd Broek. 
Snackworteltje, ik zal me er eens in verdiepen! Wie weet scheelt het weer wat ?
Dank je Lizzje, dat geeft weer moed ? Ik hou het toch even in de gaten, vandaag vrijwel geen bruin verlies gehad (hooguit een druppeltje), dus kan nog steeds niet van een echte menstruatie spreken. Al ben ik ook blij als het hier bij blijft en het geen invloed heeft op de vruchtbaarheid ?
 
Ik wil morgen tarwekiemolie halen maar op internet staat dat het bij kruidvat en Etos meestal niet te vinden is? Dat is enige wat wij hier hebben... online betaal he meteen even dikke verzendkosten. Iemand ervaring mee? 
 
Zwemmer en Lizzje, hoe zorgen jullie ervoor dat het 'leuk' blijft en niet als moeten gaat aanvoelen. Ik kan me voorstellen dat dit na een aantal maanden toch lastiger wordt. 
 
Hey allemaal,
Wat spannend, ik ben een aantal weken gestopt met de pil en “we zien wel hoe het loopt”.
Maar ik moet eerlijk zeggen,  ben er superveel mee bezig ineens ook.
Mijn NOD staat gepland op 5 december (pakjesavond) en het is ronde 1! We verwachten hier nog niks van en hebben geen haast, maar is zeker wel gewenst mocht het zo zijn. Ik heb al best veel meegelezen en nu toch maar ook besloten mee te gaan praten. 
Fijne avond nog!
 
Terug
Bovenaan