NOD december 2019

[quote quote=10143077]Hoe/Waar maak ik een chatnaam aan?[/quote]
rechtsboven op je naam klikken en dan 'mijn ouders van nu'

Ik gebruik altijd de Smiley testen van CB. Ik heb altijd wel een 2de streepje. Die zie ik (meestal) oplopen vlak voor mn eisprong..en dan met de smiley echt 2 knalstrepen. Het oplopen richting je LH piek kan per persoon verschillen. Sommige hebben de smiley en idd de dag later een eisprong. Ik voel mn eisprong vaak.. en ik denk dat mijn ovulatiefase korter is. Als ik 's ochtends de smiley heb dan heb ik meestal dezelfde dag de eisprong. Andere vrouwen moeten zelfs 2 x per dag testen omdat ze de piek anders missen. Dus ja het verschilt denk pp wat het beste bij jou past.
Ik zweer bij CB

Ja die informatie vind ik ook. Sorry hoor. Maar ik kwam niet voor instructie wat te doen. Ik heb gewoon korte vingers. 

Anyway. Ik gebruik dus SENSITEST. En dit staat in hun bijsluiter:
5. Test niet met ochtendurine. De eerste urine van de dag is vaak wat donkerder en geconcentreerder. Deze kan iets meer hormomen bevatten dan je dagplas. Een ovulatietest doen we bij voorkeur niet met ochtendurine omdat deze iets te vroeg een positieve testuitslag zou kunnen geven. Elk moment na 10 uur `s morgens tot aan het slapen gaan is in principe goed.

Klopt hoor, alle testen niet stichtende testen, behalve die van CB. Waarschijnlijk gewoon een andere samenstelling waardoor het met die test wel kan in de ochtend. 
Zelf heb ik van 2Besure,  die zijn gelijk en 1 a 2 dagen voor piek loopt hij op en daarna dikke vette lijnen, houden 2 dagen aan. Van sensitest geen ervaring maar zou kunnen dat je hem gemist hebt, dat het maar kort te zien was of dat hij nog komt. Ik weet het...heb je helemaal niks aan, maar dit is ook het enige wat je ervan kunt denken. Helaas kan niemand een antwoord hierop geven omdat niemand het zeker kan weten.  Advies kan altijd! Ik zou nog even paar dagen doortasten voor de zekerheid :) de ene keer kan je later een eisprong hebben dan een app zegt. Dit is maar een indicatie en geen meter. Succes meid. Blijf vooral om de dag seks hebben. :)

Verdorie ze staan op zn kop ?
Hopelijk toch te zien. Mn LH begint op te lopen! Hoera ? Ben best opgelucht eerlijk gezegd, aangezien mn eisprong toch een stuk later is dan verwacht. 
De test is nog steeds negatief, CB, maar verwacht met zo'n stijging morgen toch wel een positieve ovutest. 
In het echt is trouwens veel duidelijker te zien, het streepje van vandaag is zeker 2x zo duidelijk als die van de voorgaande dagen

Terug
Bovenaan