NOD december 2019

Foto poging 2
oawxwb03v.jpg

Zaagcitrus, ja vrijdag. Bij een ovulatie op dag 18. Nu was dat dag 19, miss 20. Maar goed,. Ik neig wel naar morgen testen haha.  Ik voel gekke steekjes bij baarmoeder, ben moe, koud en nu weer heet en absoluut geen gevoelige tepels en borsten en normaal wel voor mijn nod. Oja en ook 2 dagen ervoor wat spotting maar nu nog steeds niet... pfff 
Dus bij mijn geen duidelijke symptomen, maar juist het niet hebben ervan ?
Ik weet het niet... 

MevrouwdeB wat zwaar kut zeg! Hopelijk kunnen ze in het ziekenhuis wat voor je doen! En geef vooral gewoon aan dat je bang bent dat er niet genoeg tijd aan je besteed word door slechte ervaringen en je je graag gehoord en geholpen wilt voelen... dat zullen de meeste artsen echt wel begrijpen! Ik duim dat voor jullie 2019 snel een mooie start maakt!
zaagcactus zie je! Gewoon volhouden! Misschien is deze cyclus wat langer... de ovulatietesten geven je toch wat meer duidelijkheid dan..
Ik lig helaas al een paar dagen plat met een griepje... veels te veel tijd om op mijn lijf te letten... maar ik heb eigenlijk niet heel veel klachten... zit nu op 8DPO, mijn rechter tepel doet af en toe wat zeer, maar dat is het momenteel wel zo’n beetje... ik weet het dus niet zo goed... doordat dit pas ronde 1 is heb ik ook niet echt vergelijkingsmateriaal... Ik merk dat ik toch aan het twijfelen ben om dit weekend al een test te doen... doordat ik zondag die steken had en dat misschien op een vroege innesteling duid...

Mooi staatje citrus! Hij blijft maar stijgen, dat is wel een goed voorteken. Als je ook al spotting heb gehad kan ik je testdrang wel begrijpen. Als het dan een innestelingsbloeding was, heb je nu ook al hcg in je lijf. Spannend allemaal! 
En 1 dag voor je nod, dat kan best toch ? ik ben zelf ook zo'n tester.. kan echt niet wachten

Terug
Bovenaan