NOD december 2019

Hallo Allemaal,
Ik praat hier weer graag mee.
Deze maand/ronde heb ik er nogal de balen van.                              Dit is ongeveer ronde 10/11, ik heb voor mezelf maar voorgenomen dat het ronde 4 is, omdat het de 4e ronde met ovulatie testen is.    En het zo iets leuker voor mezelf werd :p                                        Ik kwam erachter dat mijn eisprong schommelt, dag 19, dag 17, dag 16. Best fijn om te weten aangezien ik het niet duidelijk voel en vruchtbaar slijm er vaak voor mijn eisprong is en niet op mijn eisprong. Ze gaven elke x 2 dagen duidelijk aan met een mooie oploop, top!
Deze maand helaas niet, nu dag 13 14 15 en 16 positief.. Het 'oefenen' lukte ook niet zoals we willen.. zoveel maanden oefenen op 'verplichte dagen' na een lange werkdag is niet erg leuk meer. 
Dag 13 14 en 15 geklust.. Omdat ik bij positieve test wil klussen en daarvoor om de dag.
Dag 16 lukt niet, vandaag is dag 17 en krijg ik ineens steken onderin mijn buik, misschien nu pas eisprong? Klussen/oefenen lukte helaas weer niet. Wat ik best normaal vind, vermoeidheid en niet heel erg maar toch baal ik ervan. Vind het dan zo jammer, je wilt toch elke maand zo goed mogelijk oefenen.
Zijn vast wel meerdere die dit wel eens meemaken samen? 
En er is nog best kans toch? stel ik heb vandaag mijn eisprong dag 17.
Anyway.. balen van! onduidelijk maandje. Ben er even klaar mee.
Iedereen veel succes! Ik moet nu 13 dagen wachten

@Schorpioen
Ik eet gezond, en drink sws al nooit alcohol en rook niet. 
Ik probeer elke dag een smoothie te maken en heb deze maand maca poeder gebruikt, moet je maar eens opzoeken. Wie weet helpt het ons :) Qua standjes.. eindig in missionaris. Dat vind ik wel fijner omdat ik dan makkelijker even kan blijven liggen. Succes! 

Zaagcactus nee sorry, stond er krom..normaal heb ik 2 dagen voor mijn menstruatie al spotting binnenin. Dan weet ik dus dat ik ongesteld ga worden.
Nu heb ik dat niet, geen roze, geen streepje rood...niks! Dus wie weet :)
Enne..ben zo benieuwd hoe je op jouw nickname bent gekomen?. Kan me er niets van voorstellen namelijk whaha. 

Mevrouw de B, wat is het balen zeg. Ik snap je helemaal. Wat een periode voor jou zo de afgelopen tijd. Afscheid nemen van beide ouders. Ik snap helemaal dat je emotioneel bent. En de wens voor een kindje komt er nog bovenop. Heftig allemaal. Ik begrijp dus helemaal dat de tranen komen. Ik zou zeggen laat ze lopen. En blijf met ons praten. Ik kan in ieder geval goed luisteren. Daar zijn we voor.
En inderdaad wat citrus en joena aangeven, eisen dat er onderzoeken worden gedaan en testen. Artsen denken dat ze alle wijsheid in pacht hebben en dus de patiënt niet serieus hoeven te nemen. Jij hebt duidelijkheid nodig en daar heb je recht op. 
Citrus, wat spannend meid. Ik hoop dat het aanhoudt. Zeer positief jouw temperatuurcurve. Wil ook de ovulatietesen van 2bsure gaan bestellen.

Joena,  ik duim voor je. Ik hoop dat het deze maand jouw/ jullie maand is. Dat jullie het jaar knallend kunnen afsluiten. 
En natuurlijk ook voor alle andere dames.

Ik heb vanochtend weer een enorme teleurstelling gehad. De zwangerschapstest van action was negatief. Gewoon omo wit. Snap er niks meer van. Het witte slijm blijft eruit lopen en geen symptomen van een nadere menstruatie. Zit nu op cd 33. Geen pijnlijke borsten, wel super warm, voel de warmte door mijn kleding heen. AF en toe steken in mijn buik onder. Geen krampen. Lage rugpijn. Mijn lichaam is een raar spelletje met mij aan het spelen. 
Ik baal heel erg. Heb het gevoel dat mijn lichaam mij voor de gek houdt met alles. Heb geen positieve ovulatietest gehad, kan dus niet zeggen wanneer ik precies mijn eisprong heb gehad, heb het wel gevoeld, gemerkt aan de krampen en iets gezien aan mijn temperatuurcurve. Heb sinds september nu 2 keer een cyclus gehad na de onttrekkingsbloeding van 23/24 dagen en 3 max 4 dagen bloeding. 
Volgens mijn cyclus als die regelmatig is zou ik op 21 november mijn eisprong moeten hebben gehad, volgens de temperatuurinvoer in de app FLo op 24 november. De dag dat ik zo misselijk was, dat ik moest kotsen. Als ik de 24 ste aanhoud, dan zou ik nu 4 dagen na NOD zitten, houd ik 21 aan dan zit ik op 7 dagen na NOD. Dan blijft die test volgens mij negatief. Ik weet het niet meer. 

Niet veel soeps  dat meen je! Wat gek zeg, je merkte iets aan je temp? Is dat meetbaar? Duidelijk? Zou het kunnen dat je nu pas een eisprong hebt? Wel belachelijk laat maar wat ik zo op fora gelezen heb is niets meer te gek.  
Thx. Ik ga mijn bed in, heb vreemde steken achter schaambot,  nooit gevoeld dit en ben afgelopen 7 maanden enorm gevoelig voor alles wat ik voel haha.  Daarom heb ik goede hoop maar als ik niet zwanger ben dan is dit dus weer een nieuwe symptoom erbij voor menstruatie haha. 
Morgen is mijn jongste jarig, 2 feestjes op een dag zou ik leuk vinden...duimen jullie mee??? 

citrus. Alvast gefeliciteerd.  Dubbel hoop ik. ☺?
Maar gevoeld en baarmoedermond ligt laag, hard, kom er niet in met vinger (sorry voor uitleg) bij of tijdens de vruchtbare dagen is hij toch zacht en ligt hij hoog? Vandaag afscheiding ook melkachtig En waterig en reukloos (Wat mij lukte om met 1 vinger eruit te krijgen, nogmaals sorry). Steekjes af en toe in schaamstreek. 
Ovulatietest gedaan,  negatief. 

Terug
Bovenaan