Hallo Allemaal,
Ik praat hier weer graag mee.
Deze maand/ronde heb ik er nogal de balen van. Dit is ongeveer ronde 10/11, ik heb voor mezelf maar voorgenomen dat het ronde 4 is, omdat het de 4e ronde met ovulatie testen is. En het zo iets leuker voor mezelf werd
Ik kwam erachter dat mijn eisprong schommelt, dag 19, dag 17, dag 16. Best fijn om te weten aangezien ik het niet duidelijk voel en vruchtbaar slijm er vaak voor mijn eisprong is en niet op mijn eisprong. Ze gaven elke x 2 dagen duidelijk aan met een mooie oploop, top!
Deze maand helaas niet, nu dag 13 14 15 en 16 positief.. Het 'oefenen' lukte ook niet zoals we willen.. zoveel maanden oefenen op 'verplichte dagen' na een lange werkdag is niet erg leuk meer.
Dag 13 14 en 15 geklust.. Omdat ik bij positieve test wil klussen en daarvoor om de dag.
Dag 16 lukt niet, vandaag is dag 17 en krijg ik ineens steken onderin mijn buik, misschien nu pas eisprong? Klussen/oefenen lukte helaas weer niet. Wat ik best normaal vind, vermoeidheid en niet heel erg maar toch baal ik ervan. Vind het dan zo jammer, je wilt toch elke maand zo goed mogelijk oefenen.
Zijn vast wel meerdere die dit wel eens meemaken samen?
En er is nog best kans toch? stel ik heb vandaag mijn eisprong dag 17.
Anyway.. balen van! onduidelijk maandje. Ben er even klaar mee.
Iedereen veel succes! Ik moet nu 13 dagen wachten
Ik praat hier weer graag mee.
Deze maand/ronde heb ik er nogal de balen van. Dit is ongeveer ronde 10/11, ik heb voor mezelf maar voorgenomen dat het ronde 4 is, omdat het de 4e ronde met ovulatie testen is. En het zo iets leuker voor mezelf werd
Deze maand helaas niet, nu dag 13 14 15 en 16 positief.. Het 'oefenen' lukte ook niet zoals we willen.. zoveel maanden oefenen op 'verplichte dagen' na een lange werkdag is niet erg leuk meer.
Dag 13 14 en 15 geklust.. Omdat ik bij positieve test wil klussen en daarvoor om de dag.
Dag 16 lukt niet, vandaag is dag 17 en krijg ik ineens steken onderin mijn buik, misschien nu pas eisprong? Klussen/oefenen lukte helaas weer niet. Wat ik best normaal vind, vermoeidheid en niet heel erg maar toch baal ik ervan. Vind het dan zo jammer, je wilt toch elke maand zo goed mogelijk oefenen.
Zijn vast wel meerdere die dit wel eens meemaken samen?
En er is nog best kans toch? stel ik heb vandaag mijn eisprong dag 17.
Anyway.. balen van! onduidelijk maandje. Ben er even klaar mee.
Iedereen veel succes! Ik moet nu 13 dagen wachten