NOD december 2019

Ik heb btw wel licht krampen in mn buik. Heel licht. Kan dan niet plaatsen of het mn darmen zijn of mn baarmoeder. Hoop natuurlijk op een innesteling..
Soms denk ik: verbeeld ik het me nou ? Maar dit kan je je toch niet verbeelden? hahahaha 

Hier een beetje zenuwachtig nu moet binnen een half uur naar de gynaecoloog voor men cyste. Hoop op goed nieuws en dat ik mag stoppen met die medicijnen. Dan kan ik eindelijk ongesteld worden ?

@nietveelsoeps Helaas.. vanochtend ongesteld geworden..
Terugblikje.. vorige cyclus ging ik van 27 naar 32..
Deze maand, op 30/11 een positieve ovulatie test. op 9DPO veel slijm met wat helder bloed, dag erna roze slijm, dag daarna ongesteld.
Ik ben vreselijk teleurgesteld, ik ga nu naar ronde 18. :(
Morgen mijn eerste afspraak in het ziekenhuis, hoop op meer duidelijkheid wat er aan de hand is. Gisteren voelde ik het al aankomen, zoveel kramp. Manlief zei toen, schat, ga anders dan maar weer aan de pil want dit gedoe, dat verdriet dat doet mij ook zeer. En natuurlijk dat is ook de teleurstelling. Want ik ga nooit meer aan die rottige pil, maar deze teleurstelling steeds :(

@MevrouwdeB: jeetje wat onwijs KLOTE en balen zeg! Leef echt met je mee :( En die telerstelling elke keer is niet niks.
Ik ben ook naar het ziekenhuis geweest (na 9 maanden al gezien mijn verleden) en heb alle testen gehad. Ook het HSG onderzoek (doorspoelen eileiers en baarmoeder) en ik was direct die maand zwanger. Ik zeg niet dat dit de reden is, maar wel erg toevallig in ronde 10. Dus wie weet kunnen ze wel wat voor je betekenen :) het heeft mij veel rust gegeven dat bij ons allebei alles dik in orde is. 

@Joena nou ik zeg je eerlijk voor het eerst namen de tranen de overhand deze keer. Zo lief dat je mee leeft, ik kan er namelijk in mijn omgeving met niemand over praten. Ze zien mij aankomen, ik heb een tijdje erg slecht in mijn vel gezeten na het overlijden van mijn ouders (beide verloren in 14mnd tijd) en als ik nu dan met dit verdriet kom aankakken. Ik schaam mij er niet voor, vindt eigenlijk ook wel dat het taboe wat rust op moeilijk kinderen kunnen krijgen er niet hoef te zijn. 
Maar nu de 1 na de ander zwanger mag worden, durf ik er niet meer over te beginnen. 
Het zal mij benieuwen morgen in het ziekenhuis. Ik was al eens eerder geweest, mijn lichaam gierde toen ZWANGERRR maar niks. Heb toen een inwendige echo gehad, de gyn gaf aan dat alles er oke uitzag en dat we na een jaar proberen maar weer terug moesten komen. En morgen is het dan zover. Ergens heb ik de angst dat we met een kluitje het riet ingestuurd gaan worden.. :( Misschien maar eens vragen of het doorspoelen niet een optie is, en manlief laten testen natuurlijk..

Zeker spannend Joena! Herken dat wel van die steekjes of krampjes en waar dan of verbeelding (hoe dan)  En om te denken/voelen waar het zit...je baarmoeder zit erg verscholen achter je schaambot dus behoorlijk laag. Miss kun je het dan wat beter plaatsen of het echt zo laag zit? 
Gisteren 2x fel steekje echt daarachter, maar goed na eisprong en zonder bevruchting wordt daar ook van alles in gang gezet...conclusie..... Geen!! Hahaha.. frustratie...frustratie... 

MevrouwdeB.. ach...Wat vind ik dat erg ?. Dit verwacht je toch niet zodra je de knoop doorgehakt hebt voor een kindje. Ik hoop ergens dat er wel aanleiding was en uiteraard dmv pil/ check of wat dan ook, dat je volgende maand zwanger bent. Snap?  Dan is er tenminste wat aan te doen of er alles aan gedaan, misschien zwak zaad van je man? Kan ook, dan plukken ze de beste eruit bijvoorbeeld....je weet het niet..Net wat Joena zei, miss is het al genoeg na een hsg? Oid hou je ons op de hoogte? Sterkte meid. X. 

MevrouwdeB hier kan je lekker je ei kwijt... of naja... hahaha dat klinkt in onze situatie wel een beetje gek natuurlijk!! :)
Je moet morgen gewoon erop staan dat ze bloedprikken om jouw hormonen te checken. En dat jouw man een afspraak kan maken voor het inleveren van sperma. Een inwendige echo heb je al gehad en fijn dat alles goed was. Ik heb in het verleden (door een losgeslagen ex) chlamydia gehad en daarom kreeg ik direct een HSG doorverwijzing. Chlamydia kan namelijk schade aanbrengen aan de eileiders en eierstokken.. gelukkig was bij mij alles goed. Bij rechts moesten ze wel 2 x spuiten dus miss zat er iets van een kleine verstopping.
Geef de moed niet op. Mijn gynaecoloog zei: bijna iedereen kan zwanger worden. Is het niet natuurlijk dan met hulp. Er is zoveel mogelijk in 2018. En daarnaast wordt 80% zwanger binnen een jaar. Er hoeft niet eens iets aan de hand te zijn als het langer duurt. Soms gewoon pech.

Jeetje dames wat lief, begin gewoon weer te tranen *rothormonen* @Joena Ik heb ooit in een ver verleden eens moeten checken op een SOA gelukkig was ik schoon.. Mijn ex had hem destijds ook in iemand "gehangen" zonder condoom en madam had dus een SOA..
Bij de eerste echo zei de gyn, voor iemand die zo kort van de pil is, ziet het er goed uit (was toen een maandje of 5/6 van de pil af) ze gaf aan dat ik of net een eisprong had gehad, of dat deze zou komen.. Anyhoe toen positief.
Sowieso wilde ik inderdaad een volledig bloedbeeld hebben, daar sta ik ook gewoon op. Maar wat mij opvalt is dat arsten je zo snel mogelijk weer hun kantoor uit willen hebben, althans dat is mijn gevoel. (Is nogal versterkt na het overlijden van mn ouders) en mijn man idd een zaadonderzoek. Kijk mocht het daar aan liggen, dan kunnen we voor IVF gaan toch? Ben er nog niet helemaal in thuis..
Je "verwacht" natuurlijk niet dat het 17maanden gaat duren voordat het lukken mag.. Maar misschien hebben we gewoon een beetje hulp nodig ;) dat 2019 dan maar een succes mag worden..
@Citrus snap hem helemaal! Hopelijk neemt de gyn morgen even de tijd voor ons..
*zucht* het is allemaal wat he..

Terug
Bovenaan