Jeetje dames wat lief, begin gewoon weer te tranen *rothormonen* @Joena Ik heb ooit in een ver verleden eens moeten checken op een SOA gelukkig was ik schoon.. Mijn ex had hem destijds ook in iemand "gehangen" zonder condoom en madam had dus een SOA..
Bij de eerste echo zei de gyn, voor iemand die zo kort van de pil is, ziet het er goed uit (was toen een maandje of 5/6 van de pil af) ze gaf aan dat ik of net een eisprong had gehad, of dat deze zou komen.. Anyhoe toen positief.
Sowieso wilde ik inderdaad een volledig bloedbeeld hebben, daar sta ik ook gewoon op. Maar wat mij opvalt is dat arsten je zo snel mogelijk weer hun kantoor uit willen hebben, althans dat is mijn gevoel. (Is nogal versterkt na het overlijden van mn ouders) en mijn man idd een zaadonderzoek. Kijk mocht het daar aan liggen, dan kunnen we voor IVF gaan toch? Ben er nog niet helemaal in thuis..
Je "verwacht" natuurlijk niet dat het 17maanden gaat duren voordat het lukken mag.. Maar misschien hebben we gewoon een beetje hulp nodig

dat 2019 dan maar een succes mag worden..
@Citrus snap hem helemaal! Hopelijk neemt de gyn morgen even de tijd voor ons..
*zucht* het is allemaal wat he..