NOD december 2019

Dank je Soeps! 
Ah dat wist ik niet zaagcactus ;) 
Vandaag 1 feest, van mijn jongste telg.??
De test was negatief helaas. Ik ben nog niet teleurgesteld omdat ik wel op mijn cd28 zit, zoals elke maand (28 of 29) maar deze maand wat later een eisprong dus wel pas 9dpo. Maar heb vaker een korte LF, vandaar wel getest. Morgen nog maar eens proberen :)  mijn temp is nog steeds 37.2 en verder voel ik mij prima :) 

Citrus oh nooooo ik was alles hierboven aan het teruglezen en scrolde als een malle naar beneden om te kijken of je al een bericht had geplaatst. Het is je zoooo gegund!!!!! Maar we hadden ongeveer tegelijk de smikey he ? En mijn NOD is maandag. Duis miss ben je wel gewoon veel te vroeg ? Ik heb er altijd 14 dagen tussen zitten..
MevrouwdeB kop op meid. En wij zijn er voor je. Heftig je beide ouders te verliezen, kan me gewoon niet indenken hoe zwaar dat moet zijn. Maar des te mooier zelf voor een prachtig gezin te gaan

Vorige maand voelde ik aan mn borsten dat ik zwanger was. Had niet alleen gevoelige tepels, maar ook echt aan de zijkant van mn borst pijn. En dat heb ik nu niet. Dus ergens heb ik meteen het gevoel dat het dan wel niet raak zal zijn......
zucht...

Helaas, bij ons ook nog niks...dit is pas poging 3, maar als die knop eenmaal om is, wil je ook gewoon dat het snel lukt!
Eigenlijk moet ik zaterdag ongesteld worden, maar vanmorgen wakker geworden met hoofdpijn, krampen, kortom; echte menstruatieklachten.
Hopelijk brengt het nieuwe jaar ons iets moois.

Joena. ja klopt, 4 december, maar ik heb een korte LF dus vandaag of morgen,  maar heel soms een cyclus van 30 gehad, 2x per jaar ofzo dus wie weet is dat deze maand. Vandaag zit ik op mijn NOD in principe , vandaar. Ik hoop dat ik gewoon te vroeg ben. Ergens denk ik dat het raak is, maar niet echt ergens op gebasseerd, alleen nog geen spotting en normaal wel zo'n 2 dagen voor menstruatie en absoluut geen gevoelige tepels en borsten en normaal dat ook zo'n 2 dagen voor menstruatie. Dus wat dat betreft... 
Of wordt morgen of overmorgen ongesteld..bagger.  Ik test nu gewoon elke ochtend totdat ik ongesteld ben of zwanger ?

Citrus ik snap je gevoel zó goed!! Je wilt of ongesteld zijn of een positieve test! En dat is het XD
Hopelijk zit je gevoel goed! Ik duim keihard met je mee! Onze dag komt echt....

Citrus 9dpo is ook nog wel heel vroeg om te testen. Ook als je LF kort is, zal dat bevruchte eitje zich een aantal keer moeteb delen voor het kan innestelen, wat ook noog een dag of 2 duurt en dan duurt het nog min 2 dagen voordat je genoeg hcg in je urine hebt. Steken bij schaambotje is trouwens wel een goed teken. Dit had ik ook. Ik had op 10dpo een tuurstreep. 
Morgen heb ik de eerste echo. Wordt nog heel lastig om er te komen, want ik ben nu al 1,5 week heel de dag misselijk. Heb ook al sinds vorige week maandag niet gewerkt. Maar nog steeds blij en heel benieuwd. Ik hoop dat we morgen beide goed nieuws krijgen.. 

Terug
Bovenaan