NOD december 2019

dwaallichtje, leuk dat je er bent! En bedankt voor de info, ik dacht dat het dan ook allemaal iets eerder was. Geduld....wat is dat?? 
Ik blijf lekker (eigenwijs) testen. Kan mij het schelen. Heb goede hoop! Ooit zal het positief worden. 
Wat spannend zeg!!! Hoe laat heb je de afspraak?? Dan houd ik het forum extra in de gaten hihi. Ik duim voor een mooi kloppend hartje, of twee ?. Succes en sterkte met je misselijkheid. 
Xx

Wij hopen 2018 ook zwanger af te kunnen sluiten, maar wij zijn er bang voor dat het helaas niet gelukt is. Ruim 1,5 week last gehad van zere borsten, maar is nu over. Sinds deze week wel last van het idee dat ik moet flauwvallen maar dat het niet doorzet. Volgens mijn schema moet ik morgen of zaterdag ongesteld worden, dus afwachten. 

@JoenaIk bedoelde met niet lukken.. dat het even niet lukte bij manlief door vermoeidheid en stress van werk. Als je begrijpt wat ik bedoel ;) Wij doen hetzelfde gewoon ervoor gaan en gelukkig is alles bespreekbaar. Jij zit dus ook in ronde 11.. ik ook of 10. En idd totaal niet romantisch.. maar als je het anders bekijkt wel heel liefdevol toch samen ergens voor gaan. Ik had vorige maand ook last aan de zijkant van mijn borsten maar toch ongesteld. Denk dat het 1x raak was toen was ik 6 dagen overtijd allerlei symptomen en werd daarna heel erg ongesteld, meer dan normaal. Zit je op het wachtbankje? Hoelang nog? Hoop het voor je! @Blondine spannend he.. om gek van te worden al die lichamelijke dingen. Succes nog even met wachten. 

Ik wordt er soms helemaal gek van. Wij zitten nu in ronde 11 of 12. En iedereen in mijn omgeving is ineens zwanger.? dankjewel!

Kim Lady dat heb ik in april ook gehad.. overtijd, niet getest en heel heftig ongesteld. Normaal heb ik dat namelijk niet. En afgelopen maand na de miskraam was het ook heftig 4 dagen. Echt veel bloed verloren...Ronde 11..  klinkt echt enorm klote hahaha. Ik had nooit verwacht dat het zo lang zou duren.Ik heb a.s. maandag NOD. Nog 4 dagen te gaan dus :) Fingers crossed.Citrus idd lekker blijven testen en er gewoon vanuit gaan dat je ongesteld gaat worden. Dan komt het alleen maar als een verrassing! Je bent denk ik ook wel erg vroeg gezien de dag van je eisprong...

@Joena @Citrus, ik mag dadelijk naar het ziekenhuis.. Ben stik nerveus. Het gekke is dat ik steeds velle steken in mn buik en borsten voel.. En mn ongesteldheid is nihil.. Morgen zou mijn NOD zijn.. Het slijm verlies met toen een beetje bloed begon maandag, op 9DPO..Dus zou het dan toch? Een vriendin van mij verloor de eerste 6 weken van haar zwangerschap ook slijm met helder bloed.. En heeft nu een pracht dochter van 8 maanden.. 

Daarnaast is mijn reuk bizar sterk.. Ging vanochtend bijna over mn nek bij het zebra pad, puur van een auto die voorbij reed.. En gisteren al.. kon ik exact ruiken wat de hele buurt aan het koken was..Voel me weeiig, duizelijk, moe.. in mijn beleving past dat toch niet bij een menstruatie. Wat kan je lichaam je foppen zeg..

Spannend B! Laat maar snel weten hoe je het ervaren hebt..En JIJ bent de baas over je lichaam en je gevoel, spreek vooral uit waar je nee zit. Ik heb geen idee meid, vertel deze symptomen ook, miss kunnen ze toch wat met een echo.   Succes!! 

Terug
Bovenaan