NOD december 2019

Zodra ik meer weet, meld ik mij! En idd, ik ga zeker op mijn strepen staan. Wil nu gewoon eens wat meer duidelijkheid gaan verschaffen, en ons beide goed laten onderzoeken. Kijk horen we dat het gewoon niet kan, dat is ook een antwoord. Hebben we enkel een zetje nodig, dan graag.. Maar die onzekerheid iedere maand, komt mij na zo'n lange tijd een beetje mijn neus uit ;)Heb ook foto's gemaakt van mijn "verlies" van de afgelopen dagen, wellicht kan ze daar wat mee..

Hoi allemaal! Helaas weet ik niet hoe ik een forum moet openen en bij het NOD januari 2019 forum kreeg ik geen reactie. Wie weet nu wel:) Sinds 18-10 gestopt met de pil daarna ontrekkingsbloeding gehad van 5 dagen. Mijn volgende ongesteldheid liet 44 dagen op zich wachten tot 3-12-2018. 8-12-2018 was mijn menstruatie afgelopen dus door voor de echte eerste ronde. Maar wanneer moet ik nu gaan testen met ovulatie testen? Ik wil namelijk heel graag mijn ovulatie ontdekken, omdat ik het nooit voel..  althans nooit bewust van misschien achteraf. Zelf dacht ik om van 16-12 tot 1-1 te gaan testen? Een lange periode te pakken om het te achterhalen.hebben meerdere dezelfde ervaring? 

Anemoontje verschilt per persoon. Als je je cyclus nog niet weet moet je gokken. Je kan nogsteeds aan het ontpillen zijn. Ik neem het zekere voor het onzekere en begin op dag 10 al met testen. Normaal is mijn ei tussen dag 15 en 18 maar je weet maar nooit. Heb in september een MK gehad en daarna duurde het 5 weken voor ik weer eenneisprong had. Totaal 48 dagen. Ik weet nu mijn cyclus ook niet geen idee wat de mk gedaan heeft (ben iig nu voor het eerst na mk weer ongesteld) twl wel telkens netjes 12 dagen als LF dus ik test gewoon op dag 10 en zodra me ei gevonden is tel ik 12 dagen en weet ik me cyclus. Oh ja ik temp ook om zeker te zijn dat de ei geweest is.Miss handig zoiets te doen? Gewoon iets eerder beginnen want kan nu zijn dat je cyclus korter is en dus ei eerder is

Hallo damesMijn nod was 11 dec. Regelmatige cyclus van precies 28 dagen. Maar nu ben ik nog steeds niet ongesteld, al wel 4 testen gedaan; allemaal blanco.?  

@Feyre wat een nare ervaring ik ben jouw verhaal inderdaad wel eens tegen gekomen. Ik las ook ergens dat je vanaf 40-45 dagen geen eisprong meer hebt. Dat maakt mij dus wel zorgen, maar ik hoop dat deze cyclus gewoon hoort bij het ontpillen en het steeds korter wordt. Heb geprobeerd te temperaturen maar hier was geen touw aan vast te knopen, scheelde tussen 36-38 was er 1 van sensitest vast geen goede duurt volgens mij heel lang voordat die afleest. Kan mij alleen niet voorstellen als ik bij dag 10 ga testen ik een eisprong heb als ik de vorige keer op dag 44 ongesteld werd. Maar you never know:)

Terug
Bovenaan