NOD december 2019

Anemoontje koop gewoon een flexibele van de kruidvat en temp elke ochtend voor je uberhaupt nog opstaat om te plassen. Dan heb je een betrouwbare waarde. Als je telkens wakker ben lange tijd eruit gaat etc klopt ie niet en niet overdags tempen want dan is je temp altijd hoger

Wat ontzettend jammer citrus en lalaA! Maarrrr geen bloed is goed, het kan nog alle kanten op :)Vanmiddag had ik een smiley op mn ovulatietest!! Gistermiddag liep hij al zo op dat ik nu binnen 24u mn eisprong verwacht. Gisteravond hebben we nog geoefend. Nu vanavond weer? Wat denken jullie? 

Ik ga trouwens het bestand met NOD's aanpassen zodat we hem kunnen blijven gebruiken. Hoeft er niet telkens een nieuw bestand te komen per maand. Dusbgrwoon telkens nieuwe NOD en ronde etc inzetten

Leuk Feyre, en handig :) kunnen we er zelf in aanpassen? Ik zal mn man even in de stemming brengen vanavond :) ik hoop dat hij er nog voor te porren is, de afgelopen week zijn we al om de dag bezig geweest. Omdat ik mn eisprong al eerder verwachtte. ( 5, 6, 8, 10 en 12 al geoefend, we zitten boven ons gemiddelde zo haha) 

Deze periode ronde 3. Sinds we het proberen ben ik achter een hoop ongi kwaaltjes gekomen waar ik voorheen nooit op lette. Vorige periode 2 dagen te vroeg. Nu echter 2 dagen te laat en geen ongi klachten. Zojuist twee testen van de kruidvat gedaan. Beide, ondanks fat het geen ochtend urine is, positief!! Alle dames die hun NOD nog moeten hebben, ik duim voor jullie! 

Deze periode ronde 3. Sinds we het proberen ben ik achter een hoop ongi kwaaltjes gekomen waar ik voorheen nooit op lette.  Vorige periode 2 dagen te vroeg. Nu echter 2 dagen te laat en geen ongi klachten. Zojuist twee testen van de kruidvat gedaan. Beide, ondanks fat het geen ochtend urine is, positief!!  Alle dames die hun NOD nog moeten hebben, ik duim voor jullie! 

Zaagcactus ja we hebben nu al een bwstand warin dat kan maar ga er even een overzichtelijk excel bestand van maken ?VelerieV gefeliciteerd

Terug
Bovenaan