NOD december 2019

Hey dames,ben weer even terug van weggeweest! Deze maand wou ik ff helemaal nergens mee bezig zijn geen ovu testen niet temperaturen en vooral even niks opzoeken en suggereren. Nou heb ik wel afgelopen week even getempt voor of mijn eisprong al geweest zal zijn. Anders is het zo lastig met wanneer je wat voor gaat doen ivm doorlekken! En ja hoor zoals ik ook al dacht te hebben gevoelt was diegeweest. Later als afgelopen 3 maanden zal deze ronde ongeveer 36 dagen duren gok ik.. wat een heerlijk gevoel om het niet precies te weten!!!!maaaar dan.... ong 9 dagen na vermoedde eisprong.. dan komt toch dat gevoel en heb ik vanochtend getemp ( kon het niet laten) was mijn temp ineens 36,6 dat is 0,2 lager als de laagste temp die ik normaal na mijn eisprong heb. Ennnnnn verschrikkelijke steken SORRY in mijn vagina??? HELP wat is dit in godsnaam??

Daiss wat is je temp na eisprong? 36.6 is wel laag is je basaal zo laag dan? ik zit in de 37 na ei xD is per persoon verschillend i know. maar als het 0.2 lager is als de dag ervoor kan het een innesteling dip zijn. is die terug basaal kan je van een ms uitgaan

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1MAOxJA52d6EofgJ-iAqR6s5IKSfpeZ37yZQN8fgy2RU/edit?usp=sharingnieuwe link naar het NOD bestand. heb het vorige bestand overgenomen. vul aub ff je ronde en nod in ook als je al in nieuwe ronde zit pas hem aub aan.blijven vakken leeg of niet aangepast haal ik ze eruit.
Je kan jezelf toevoegen als je er nog niet bijstaat

Ik heb mijn NOD maar even op 28-1 gezet.. uitgaand van hoe lang mijn cyclus nu is. Morgen ochtend heb ik een afspraak bij de ha. 

[quote quote=10143620]https://docs.google.com/spreadsheets/d/1MAOxJA52d6EofgJ-iAqR6s5IKSfpeZ37yZQN8fgy2RU/edit?usp=sharing nieuwe link naar het NOD bestand. heb het vorige bestand overgenomen. vul aub ff je ronde en nod in ook als je al in nieuwe ronde zit pas hem aub aan. blijven vakken leeg of niet aangepast haal ik ze eruit.Je kan jezelf toevoegen als je er nog niet bijstaat[/quote]Hi allemaal,Ben ik "Mayi" in deze lijst? In de vorige stond mijn naam er wel bij maar nu niet. Wel dus "Mayi"... durf deze niet zomaar te wijzigen. Maar helaas ben ik ongesteld geworden :( ik baalde wel even maar vriendlief is echt sipjes....zool zielig (maar ook heerlijk schattig). Ik schuif dus door naar 2019. Gefeliciteerd voor alle zwangere en voor de niet-zwangere... Good Luck!!

Feyre, mijn basale temp is idd 36,6 en dat zakt die ook altijd de dag voor dat ik snachjts ongesteld word. Maar ongesteld hoef ik nog niet te worden dat weet ik zeker dat zal ergens in de dagen na het weekend zijn . Vandaag mijn temp weer 36,7 normaal zit ik na de ei rond 36,8 36,9 37,0 en heel soms dus 1 dagje 36,7 maar ook niet elke ronde en36,6 dus noooit!!!! Gisteravond zelfs 36,2 terwijl ik thuis lekker warm met het kacheltje aan hrb gezeten!! Zo vreemd ! Weet dat savonds tempen niet betrouwbaar is maar zo laag vind ik raar! innesteling ja zou het kunnen?heb er namelijk geen geloof meer in dat ik ooit 2 streepjes op de test zal zien staan...?

Feyre aanpassen lukt me niet. Misschien wel vanaf mijn laptop? Vanaf mobiel kan ik alleen het bestand inzien.Mijn NOD is in ieder geval 31-12-2018Voor mij nu ronde 2.

Terug
Bovenaan