NOD december 2019

Lindax telefoon zou ook moeten kunnen. Geen potlood rechts onder? Is een bewerken bestand. Anders idd de laptop. Ik kan je er ook wel bijzetten.Mayyy ik heb je misschoen over het hoofd gezien sorry mayi is iemamd anders je kan je er onder gewoon bijzetten.Daiss het zou kunnen maar hoeft niet natuurlijk. Miss de termometer niet goed gedaan? Temp je wel rectaal? En idd savonds zegt niet veel eigenlijk moet ie altijd hoger zijn pas als je slaapt zakt die. Gewoon blijven tempen

Morning. Ik heb vanmorgen niet getest, vandaag (of gister) NOD. Mijn temp was gezakt met 0.2 dus kan 2 dingen zijn.1, menstruatie komt of 2, innestelingsdip. In beide gevallen had ik nu niet positief kunnen testen dus ik wacht het nog even af. 

Feyre, zeker weten. Maar heb er een hard hoofd in. Als ik naar de afgelopen  temp grafieken kijk dan gaat hij steeds rond deze tijd omlaag en word ik ongesteld. Ik moet erbij zeggen dat ik toen niet zwanger was haha, dus ja..innesteling zou natuurlijk een keer kunnen maar denk het niet. Zit nu op 10dpo (denk zelf 9dpo) 

Citrussssssss ojeeeeeee... nou het kan dus nog allebei de kanten op. Goed dat je vandaag niet hebt getest, want als hij gister nog negatief was en het HCG pas gaat verdubbelen per 48 uur dan was hij miss nog steeds negatief geweest.Valerie gefeliciteerd!! Wat snel in ronde 3 !Hier vannacht weer wakker en niet meer kunnen slapen... + al paar dagen van die realistische dromen die ik nog na kan vertellen als ik wakker ben. Vannacht gedroomd dat mn baby werd geboren op de verjaardag van mn beste vriendin die is overleden (10 augustus) en dat we twijfelden tussen 2 meisjesnamen. Van die realistische dromen had ik vorige maand ook toen ik zwanger was. Schijnt een symptoom ze zijn... #fingerscrossed -> wil mezelf niet gek maken want dan is de teleurstelling zo groot. 

Citrus, ik hoop nog steeds dat het deze keer wel een zwangerschap is voor jou. Uit nieuwsgierigheid, hoeveel kids heb jij nu en hoe oud ben je?Had gisterochtend een temp van 37,1. Dus gedaald met ongeveer 0,4. Vandaag was het weer hoog. 37, 5. Had dus eigenlijk gedacht dat menstruatie eraan zou komen vandaag. Maar weer een verhoging. Nog steeds niet ongesteld dus. Heb geen zwangerschapstesten thuis, kon dus ook niet testen.Joena, heb de laatste 2 weken veel realistische dromen. Gisternacht gedroomd dat ik aan het zogen was. Het melk liep eruit. Maar niet van een mensbaby, maar een vogel. Zal dus niets te betekenen hebben. Had in ieder geval een nest vol. ;-)

Terug
Bovenaan