NOD december 2019

Niet veel soeps hahaha. Dat is wel heel leuk!! Ik wil wel een heel nestje hoor. Ben zelf 32 en nog geen kinderen. Wel aan toe ;).Die dromen, het schijnt dus wel een zwangerschapssymptoom te zijn. HCG kan ervoor zorgen dat je lichter slaapt en dus realistischer gaat dromen... en vaak vroeg wakker wordt. Vorige maand wist ik dat niet en was ik dus wel zwanger. En je leest het wel meer op internet. Dus wie weet is het raak bij jou ? Wanneer is je NOD ?Hier nog geduld tot maandag. Het schiet al op :eek:

Joena, Ik duim voor je meid. Een eerste kindje, heel speciaal en bijzonder.Ach. mijn NOD. Wat zal ik hierover zeggen. Sinds september 2018 gestopt met de pil. Eerste onttrekkingsbloeding in september. Hierna 2 keer een cyclus.1 van 23 en 1 van 24 dagen. Met 3 tot 4 dagen een bloeding. Dacht dus uitgaande hiervan dat mijn NOD op 6 december was. Volgens de FLO app, werd mijn NOD 9 december. Heb dus afgelopen zondag een zwangerschaptstest gedaan, negatief.Weet dus niet of ik het überhaupt kan hebben over een regelmatige cyclus of ontpillen en of mijn NOD dan klopt.In ieder geval hier nog geen RD te vinden. ;-)

Valerie gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat het zo snel gelukt is.Joena en Niet veel soeps klinkt hoopgevend. Tempstijging na een dip is ook een goed teken.Citrus nog even doorduimen dus. Als morgen je temp weer wat hoger is dan is alles nog mogelijk. Ik hoop het voor je meid.Ik had vanochtend ook een goede echo en intake! Het hartje klopt en ik ben even ver als ik al dacht 7 w 5 d! Echt een raar wormpje is het om te zien. Maar ik ben zoo blij. Het zag er allemaal perfect uit.3 januari de termijnecho. 

Dwaallichtje wat een goed nieuws. Mega jaloers ook maar het is je zo gegund. Genieten hiervan!!!Hoe heb jij zelf geteld destijds en klopte dat ook? Tel je vanaf je eerste dag van je laatste menstruatie? En zit je dan goed ? Of kijk je ook naar de dag van de positieve ovulatietest ? Ben erg benieuwd...

Joena ik heb geteld vanaf de dag dat ik denk dat mijn ovulatie was en er toen 14 dagen bij opgeteld. Ik heb namelijk een wat langere cyclus en eisprong op dag 19 of later.Ik snap dat het extra zuur was na je miskraam. Jij had natuurlijk in hetzelfde schuitje moeten zitten. Maar ik heb goede hoop voor je. Ook jij krijgt gewoon een plakker!

Lief dat jullie er nog vertrouwen in hebben. Ik nog dubbel, wat ik gek vind is dat ik nog steeds geen spotting heb. Afgelopen perioden is mijn temp op dezelfde dag gedaald OF 1 a 2 dagen tijdens menstruatie pas, dus duurde het even en allang spotting. Dit geeft mij dus zeker nog wel moed. Grappig van die dromen, ik word gek van die dromen de laatste 3 dagen! Pfff zo helder en moe wakker worden daardoor.... vingers crossed! Dwaallichtje, wat goed om te horen zeg!! Vind ik nog een de locatie waard! Heerlijk. Soeps. Ik ben 34, 2 jongens van 11 en 6 :) ik hou wel van een leeftijdsverschilletje hihi. 

Dwaallichtje, wat fijn dat het er allemaal mooi uitziet. Geniet van deze mooie en bijzondere periode. Het is je van harte gegund.Ik ben 39, dus eerlijk gezegd vind ik het allemaal moeilijk. Heb een prachtige zoon van 12, maar weet niet of alles naar behoren nog werkt en of ik überhaupt nog zwanger kan worden en een eisprong heb.Wat betekent temp. stijging na dip? Wat voor zwangerschapssymptomen had jij dan?Wellicht maak ik me druk om iets wat niet meer komen gaat.Citrus, mooi om te lezen dat jouw oudste ook bijna even oud is als de mijne. En inderdaad, vermoeiend al die dromen. Wordt gewoon moe wakker en wil dan niet wakker worden, omdat ik zo moe ben.Kan ook gewoon een vitamine D tekort zijn. ;-) i.p.v. HCG.

Terug
Bovenaan