NOD december 2019

Niet veel Soeps jij gaf toch aan dat gisteren je temp 37.1 was en vandaag weer 37.5? Dat kan een fenomeen zijn wat een innestelingsdip heet. Komt iets vaker voor bij zwangere vrouwen dan bij niet zwangere vrouwen. Als je temp laag was gebleven, was dit waarschijnlijk een teken van ms geweest. Dat hij zo goed weer omhoog schiet kan een teken zijn dat je corpus luteum zeg maar 'gered' is door de innesteling waardoor je progesteron weer omhoog gaat en daarmee je temperatuur weer hoger is. Je zou morgen of overmorgen een testje kunnen wagen. Kv 2v5 en normale action testen (2 voor 1,49) zou ik aanraden. Die geven voor NOD soms duidelijkere streepjes dan die dure zogenaamde early testen.

Dwaallichtje, zit voorbij mijn NOD denk ik. Dus niet zo hoopvol???Volgens FLO (app, my best friend temporarely ;-)) zou ik 24 november een eisprong moeten hebben gehad. Is zo laat nog een innesteling mogelijk?

Citrus ik zie hem ook! Voorzichtig gefeliciteerd! Morgen nog een keer testen en hopen dat hij duidelijker is. Maar ik denk dat je zwanger bent! Dit is geen inbeeldstreepje volgens mij, want ik zie hem ook echt.Niet veel soeps Als je geen ovulatietesten of temperatuurmethode hebt gebruikt dan zit zo'n app er vaker naast dan goed. En als je toch al wel na je NOD bent en je temperatuur is hoog is na NOD en je bent niet ongesteld dan zijn dat een heleboel goede tekens. Dan zou ik morgen een testje wagen hoor!

Terug
Bovenaan