NOD december 2019

Citrus. Ik zie hem nu ook.Moet aan een leesbrilletje volgens de Specsavers. ;-) wil er alleen niet aan.Ik denk dat wij jou nu heeeel voorzichtig mogen feliciteren. Joepieeee!

Oh geen felicitaties hoor, dan is het nog eens extra een domper als het toch niets is. Nog even wachten ?Jemig, wat vind ik dit spannend.  Misschien toch een indroogstreepje, hoop zo dat hij er morgen weer staat :)Dit is met een gewone action test. Kruidvat waren ze uitverkocht. Maar als het toch positief is dan heb ik het me niet verbeeld. Normaal spotting, nu nietNormaal beurze borsten, nu (nog) nietSteken achter schaambotOnwijs koud terwijl mijn hoofd/gezicht gloeit. Heldere dromenTemp vanmiddag 37.7! Smiddag temp ik soms maar is dan ook nooit zo hoog, meestal 37.3 a 37.4 Zou het dan toch een dipje geweest zijn vanmorgrn? Of is de test valspositief.. Pfff daar kan alleen ik morgenochtend antwoord op geven, ben ik bang.  

Citrus!!! Ik zie m oooooook!! ?? ik gun t natuurlijk iedereen, maar met jou heb ik toch een speciale band ? Morgen is ie donkerder!! Ik weet t gewoon zeker, ik voel t aan m'n hormonen haha

Terug
Bovenaan