NOD december 2019

Trouwens, hebben jullie ook dat mensen zich gaan “bemoeien met je baarmoeder” (als in, vragen wanneer er kindjes komen enz) word daar zo moe van en hoe gaan jullie er mee om? 
wij hebben niemand verteld dat we nu ervoor gaan.
 
Zwemmer naar mijn weten heeft Kruidvat tarwekiemolie supplementen. Staat bij de vitamines. Ik heb er gemengde ervaringen over gehoord. Het proberen waard toch?
PupkeX wij hebben het de hele maand gezellig dus niet alleen rond de eisprong. We hebben sowieso elke 2 a 3 dagen sex, soms 4 dagen. Om dan rond de eisprong (als ik al weet wanneer die is) wat vaker tegen elkaar aan te kruipen vinden we geen straf ? het enige verschil is dat we dezelfde standjes gebruiken rond de eisprong. En na de daad met de bips omhoog. Dat maakt het soms minder leuk maar we proberen er nog steeds om te lachen.
Zjee leuk pakjesavond! Zou een mooi kado zijn! Ik zal je vd week bij het lijstje toevoegen. Ik heb geen mensen om me heen die me vragen wanneer ik zwanger wordt aangezien ik al drie kids heb. De jongste is van mijn huidige partner en is bijna 8 jaar. Ik denk juist dat er eerder verbazing zal zijn als ik zou verkondigen dat er nog een kleintje komt ?
 
Wow! Dat was weer even bijleren, het is alweer gezellig druk!
 
Mijn NOD staat op 6 december, hopelijk een verlaat sinterklaas kadootje ?
Zjee, hier ook veel baarmoederbemoeienis, we hebben al een zoontje van 4, dus de vragen komen steeds vaker, vooral ook van mensen die wat "verder weg" staan. We hebben bewust gekozen wat langer te wachten om te proberen voor een 2e kindje ivm de moeilijke start van de eerste, maar merk nu wel dat ik de vragen wat vervelender begin te vinden ?
 
Pupkex inderdaad wat Lizzie zegt. Gewoon altijd leuk maken en enige verschil is met de bibs omhoog. Maar daar lachen we dan wel weer om. Verder ben ik er zeker mee bezig. Probeer te eten zoals ze zeggen. Granaatappelsap, supplementen, kruidje mee naar bed rond eisprong.. 
 
Heyy, ik meld me ook weer!
Vanochtend ongesteld geworden dus heb de nod november groep verlaten! Jeetje wat kan een mens buikpijn hebben??‍♀️??‍♀️??‍♀️!
Mijn nod zal ergens rond 14 december zijn mocht de eisprong rond dezelfde tijd komen als de afgelopen paar maanden!!!!
 
 
Wie van jullie heeft er ervaring met Tarwekiemolie ??? Zit nu in ronde 13e en volgends het ziekenhuis is er niks mis maar er moet toch iets zijn dat ik als extraatje kan gebruiken????
 
Hi dames. Eigenlijk speel ik nu dus hartstikke vals! Doordat ik zo’n enorm vroege eisprong heb deze maand is mijn NOD ook eerder, namelijk nog eind november. Toch lees en schrijf ik gewoon mee hoor, als jullie dat goed vinden :) heb nu dus gewoon even het november- en december topic waar ik in mee schrijf! 
Vanochtend cd12 en clearblue was weer negatief. Ga er dus vanuit dat ik inderdaad gister mijn eisprong heb gehad. Ook niet gevoeld deze keer terwijl ik hem in de eerdere twee rondes steeds heel goed voelde. Allemaal een beetje gek dus. Gelukkig wel cd9, 10 en 11 seks gehad. Cd9 gewoon voor de lol, 10 omdat ik het gevoel had dat het zo moest, en 11 vanwege positieve clearblue. Nu hopen dat het allemaal goed gaat in mijn buik en dat ik over twee weken een positieve test in handen heb. Drie keer is scheepsrecht toch?!
ik heb de eerste twee rondes pom granaatappelsap gedronken. Voor mij zonder resultaat. Overigens eet ik ook regelmatig gewoon granaatappelpitjes. Ergens lijkt dat me gezonder dan sap uit concentraat. 
 
Terug
Bovenaan