NOD december 2019

Hoe erg kan je balen lees vaak mee maar niet altijd tijd om te reageren. Ontzettend  verdrietig. Ik zit nu op dag 33.. positieve ovulatietest op dag 23.. en dan ineens een bloeding. Het is nog niet veel geweest maar zal morgen wel flink doorzetten bah! Dat word op naar ronde 3 ?

Heel goed Feyre hihi. Ik hoop dat je mij morgen wel mag feliciteren. Ik ga zo een CB met wekenindicator kopen, ben na 7 maanden dat getuur zat. Zou ik die ook nog straks kunnen doen? Bedoel, mocht ik zwanger zijn, zou hij dat dan al aangeven? Ze zijn zo duur, ik heb het geld, maar blijft voor een test zo zonde! Toch? Ik wil zo graag meer weten whaha THX fruityfriend Ananas! Ik zat al op je te wachten :)  ik hoop dat je hormoontjes het goed hebben! Heb zulke mensteuatiesteken. Pfff help. Anoot. snap je verdrietigheid, is het ook echt! Hopelijk zet het niet toch door. ?

Citrus jij hebt de afgelopen maanden al heel wat testen gedaan. En hoewel je zelf soms een streepje dacht te zien, is het nog niet zo geweest dat andere mensen hem op het forum ook zagen. En heb je in al die tijd 1 keer een indroogstreepje gehad? Een indroogstreepje dat andere mensen ook zagen? Volgens mij niet. Je mag er echt in gaan geloven hoor meid. Wij zijn blij voor je. De hele appgroep komt er gelijk voor terug op het forum omdat we jou nog steeds volgen! 

Ik zou trouwens met cb nog even wachten. Die pakt zo'n tuurstreep vaak nog niet. Morgenochtend nog een action doen en als het streepje redelijk duidelijk is gewoon een cb doen met dezelfde urine. Actiontesten geven trouwens ook heel vroeg positief.

Dwaallichtje.. de tranen springen in mijn ogen. Wat een lief bericht! Ja, klopt... zeker wat testen versleten en 1 of 2x een indrooglijntje ja. Die zagen er anders uit, grijzig, dun. Deze is even dik en licht roze.. maar toch he. Tegen een ander zou ik ook zeggen, hup hup je bent gewoon zwanger, maar nu.. Wat leuk dat jullie mij nog volgen! Schept toch een band he ?. Sinds Mei zit ik hier en hoe! Ik zag idd bekende weer. Mijn cervix is ook doorzichtig richting witiig ineens, rekbaar. Wat bizar dit. Morgen grote mensenfeestje van mijn jongste, mijn ouders zijn op de hoogte van onze wens ivm die echo en MRI vanwege decteratoom op mijn eierstok (Die hopelijk niet gaat groeien nu want dan heb ik een probleempje) als decreet weer positief is dan bel ik mijn moeder voordat ze komen haha. Kan anders mij echt niet inhouden. Nogmaals bedankt Dwaallichtje. Emo!!

[quote quote=10144036]Ik zou trouwens met cb nog even wachten. Die pakt zo’n tuurstreep vaak nog niet. Morgenochtend nog een action doen en als het streepje redelijk duidelijk is gewoon een cb doen met dezelfde urine. Actiontesten geven trouwens ook heel vroeg positief.[/quote]Oké. Doe ik. Deal ?

Whaaaaa Citrus! Ik zie hem ook hoor, n het is je zeer gegund. Ben heeeeeel benieuwd naar je streep van morgenochtend. Spannend hoor!!Wij hebben na mijn positieve ovutest gisteren nog geoefend. Vandaag weer negatieve ovutest. Ik heb zelf het idee dat afgelopen nacht of gisteravond ergens mijn eisprong is geweest. Op CD13 of 14 dus. We zijn CD 8, 10, 12 en 13 bezig geweest.  Ik vind het zo spannend, mijn NOD is nu 25 december, 11 dagen na mijn eisprong :) 

Terug
Bovenaan