NOD december 2019

Citrus wat Dwaallichtje zegt. We volgen je nog allemaal ? sommige blijft de vraag toch hoe zou het zijn daarom ben ik ook nog op het forum ?En idd die wekenindicator hebben 25 minimaal nodig om positief uit te slaan. Ik zou eerst nog een action doen die werken echt prima! En als die morgen positief is en donkerder kan je de CB evt doen ?

Dank je Feyre, en welke app groep? Is dat nog de "nod december" die Heb ik begin voorbij zien komen ja, of een "uitgerend.." Ik ben toch wat huiverig. Streep is nu wel veel lichter geworden, bijna niet te zien, had hem langer dan 10sec in urine gehouden, (Ik zag hem niet verkleuren nog, vandaar.  zou hij daarom er komen en eigenlijk negatief?( ik ben mezelf aan het gekmaken denk ik)hij was vanmiddag wat duidelijker. Hoop dat dit niet een voorbode is. Vooralsnog geen bloed en wel steken. Ik ben er mega onzeker over, mocht iemand dat nog niet doorhebben ?. Ik denk dan...to good to be drie.. en als hij wel echt positief is dan denk ik Al.. jaahaa, maar dan nog blijven zitten. Zo...dat was het hoor, sorry voor het geklaag, ik ben even mijzelf niet. In de war, onzeker, blij, bang.. 

Citrus de app groep is idd van het NOD groepje. Antal zijn nu zwanger we blijven gewoon appen met elkaar zwangere blijven er ook gewoon in. Is soms veel berichtjes maar oh zo gezellig. Zijn elkaar wat meer pers ook leren kennen en hebben het overal en nergens over.Iemamd in de app growp hadbdit ook met de kv testen heeeeel livht positief en verdween later mar toch is ze echt zwanger! Testen erna werden duidelijker dus verliesvgeen moed. Morgen gewoon weer testen.

[quote quote=10133495]Oké. Gelijk maar even gedaan. Als jullie een mailtje sturen naar: zwanger2019@hotmail.com dan voeg ik jullie vanavond of morgen toe leuk! Iedereen welkom uiteraard. Als we het een beetje een overzichtelijke groep houden![/quote]Deze appgroep. We zijn al met zijn 22 en en dus best druk, maar er is nog een paar keer specifiek naar jou gevraagd citrus. Dus jij zou er nog wel bij mogen. Snackworteltje is nu wel een weekendje in Dublin, dus die zal nu niet reageren, maar als je wil. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen is wie ze zegt dat ze is. 

citrus. moed erin houden. Ik heb nog geen 1 keer een indroogstreep gehad bij een zwangerschapstest. Wist niet dat je ze kon openmaken en dan iets kon zien.  

Geeft niet Feyre, heb het ontcijferd,dus voor de uitleg! En fijn dat iemand ervaring heeft met lijntjes die weggaan haha.Dwaallichtje, bedankt! Ik ga er even over nadenken. ?Soeps, thx. Ik had hem open gemaakt omdat ik het lastig vond aflezen, er zat ook nog een plastic venstertje op maar dat glinsterde zoveel, bij donkere streep is dat vast niet irritant haha. En door dat het afleesvenster dieper ligt, zag ik ook een schaduw daarvan, dus beetje misleidend haha. Ben zo erg moe door alle commotie, terwijl ik gister ook al vroeg naar bed ging. Dit vergt wat van je, onzekerheid. Ogen vallen dicht. Ik ga eerst even nog een aflevering van "once upon a time "op netflix kijken met mijn oudste zoon :)  fijne avond meiden. Ik laat het asap weten!! Xx

Terug
Bovenaan