NOD december 2019

Spannend Citrus! Ik zie ook een tuur streep.Mijn NOD is vandaag/morgen, spannend... ik wacht nog even met testen (wanneer ik drukte heb op werk, vaak voor vakanties, werk in het onderwijs, dan is mijn menstruatie zo 4/5 dagen verder) dus ik vind het nog niet betrouwbaar om morgen te testen... 

Wat spannend Citrus! Ik zal ook voor je meeduimen. En zoals alle anderen; ik zal inderdaad ook een heel licht streepje!  Ik heb vandaag een eerste acupunctuur behandeling gehad en ben begonnen met tarwekiemolie, ben benieuwd of het nog effect heeft voor mijn NOD op 22-12. 

Hoi dames ik heb een vraag heb een zwangerschap test van sensitest gedaan al ik er recht op kijk dan is hij wit kijk ik er schuin op dan zie ik een streepje heel licht is daar iemand bekend mee 

Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Heb steken links en rechts onder in mijn buik. Pfff. Alleen als ik zit. Niet als ik loop. Trekt dan door naar mijn rug en been. Alsof iemand met speldjes prikt. Kloppend gevoel en speldenprikken. 

Citrusssssss jaaaaaaaa. Ik zie het ook. Wat fijn!!!! Ik duim zo hard met je mee dat je morgen een duidelijke test hebt. Yiiiiihaaaaaaaaa... ????

Oeh Citrus, dat ziet er goed uit! Ik zal voor je duimen dat de volgende test duidelijker is!Wat wordt er nog veel gekletst hier zeg, leuk hoor. Ik lees elke dag wel even een keer.Zondag mijn NOD, heb echt geen idee! Al 2 weken een opgeblazen buik en sinds 2 dagen rommelende darmen en mijn stoelgang wisselt echt van diarree naar obstipatie.. even afwachten maar!  

Terug
Bovenaan