NOD december 2019

Hee meiden, ik heb helaas 22 november een miskraam gehad bij 5+1. We hebben het er even moeilijk mee gehad maar wel besloten om er meteen weer voor te gaan! Ik had 7 dec weer een eisprong en wacht nu “geduldig” op mn NOD 20 december. Ik begin al lichtjes dingen op te merken maar ik durf er nog niet aan toe te geven. Maar wat ik wel had vandaag.. sorry voor de tmi.. enorme kramp in mn buik na een orgasme, wat ik normaal niet heb. De seks was ook totaal niet fijn! Zelfs nu een aantal uren later is mn buik nog een beetje van streek merk ik. Bizar.slaap lekker allemaal, ik ga nog even jullie verhalen lezen. 

Morning! Vanmorgen weer getest! Alleen er zat natuurlijk nog geen dag tussen! Oeps haha. gisteren natuurlijk om 14uur getest en vanmorgen om 4uur ;)  ik moest zo nodig. Maar...ook nu een streepje hoor, nog steeds heel erg licht maar lijkt toch iets duidelijker. Zelfde test als gister dus ook nog een test van 2besure gedaan (25MIU) en ook daar een vaag, maar een lijn. Daarom dacht ik de digitale CB te kunnen doen, maar helaas...niet zwanger gaf hij aan. Denk toch te weinig hcg, anders geven die andere niks aan toch? Zijn de actiontesten zo gevoelig? Hieronder de vergelijkfoto's Ik hoor graag of jullie mij nu wel mogen feliciteren ?

Citrus wat fijn. Gefeliciteerd! Het streepje is inderdaad duidelijker maar echt nog te licht voor een CB. Daar zit volgens mij ook gewoon een stripje onder en dan kijkt dat apparaatje zelf of hij een streepje 'ziet' en dan pas reageert hij. Je zou kunnen kijken of je die CB uit elkaar kan halen of daar nog een stripje onder zit en kijken of er nog een streepje op te zien is.  Action testen zijn inderdaad gewoon best goed en kunnen heel vroeg streepjes geven.Maar in principe heb je hier je bevestiging gewoon mee hoor. 2 licht positieve testen met verschillende urine kan geen vals positief zijn. Nu gewoon hopen dat het een plakker is!

Lastig citrus.. zo licht. Maar als er binnen de tijd een 2e lijn staat is die gewoon positief.. bij mij was van action ook licht, wel iets donkerder. Denk dat die van jou wel oploopt! Op de action zie ik wel een 2e streep, op de andere niet.

Gefeliciteerd citrus!!! Wat ontzettend fijn!!Hele lichte lijntjes zijn ook lijntjes.. en die komen echt niet als je niet zwanger bent! Dus je bent gewoon zwanger!!

Verstopt op pagina 61 Joena, haha Na mn positieve ovutest de dag erna weer negatief. Eisprong is dus CD 13 geweest. We hebben geoefend op CD 6, 8, 10, 12 en 13. We hebben goed ons best gedaan denk ik zo!Mn LF is iets korter, 11 dagen. Dus NOD nu op 24 december, 1 dat voor kerst!! Zo spannend! 

Terug
Bovenaan