Thx ladies!! Zo bizar. Oja en mijn temp is dus ook weer terug omhoog na dip gisteren haha...sukkelt he, dacht zo erg dat het klaar was. Grappig dat jullie er wel vertrouwen in hadden. Ik ga inderdaad maandag pas met de CB testen. Mits de lijn is opgelopen natuurlijk. Maandagmiddag staat nog de afspraak bij de gyn!! Hihi. Ik denk dat ze aan mijn smile wel kan zien dat ze geen echo hoeft te maken met hoe het met mijn eitjes staat

deze afspraak stond eigenlijk om te vertellen of ik wel of niet die teraroom eerst weg zou halen, maar na haar telefoontje 2 weken geleden en zij groen licht gaf voor eerst zwanger worden, hebben we deze afspraak wel laten staan om verder te bespreken wat te doen. Sowieso blijf ik daar ivm teraroom die nu niet mag groeien. Dwaallichtje, heb het ding uit elkaar gehaald. Was nogal een klus haha. Ik ben er niet wijzer van geworden, er zaten 2 stripjes in. 1 stond 1 streepje en die ernaast 2 streepjes haha. Geeft niet, maandag nog eens

Ik ga me nu even concentreren op verjaardagsfeest van mijn jongste! Mijn ouders alvast ingelicht net via video oproep. Die leefde mee vanwege die tumor in mijn eierstok, nu is ze ook zenuwachtig ??. Beter samen dan alleen toch? Gheghe. Nu even de rest (door mij verdrinken ze, sorry) pol. lastig te zeggen, dit heb ik ook al vaker gehad maar was dus toch indroog, heb je toevallig vanmorgen weer getest? Ik hoor het graag en tuur graag mee.Soeps. hoe gaat het nu met de steken? Minty spannend zeg! Ga je morgen dan ook testen al? Daisy, wat naar van je miskraam

tuurlijk kan je daar zoveel moeite mee hebben. Moet er niet aan denken. Wel leuk dat jullie er weer voor gegaan zijn en spannend weer, extra extra spannend natuurlijk! 20 dec lijkt nog zover weg he.kkilling dit. Blijf hopen en blijf positief. Xmammavanb ja dit was binnen de 5 minuten

mevrouwdeB. Ik ben ook reuze benieuwd! Ik hoop dat je nu een beter gevoel hebt en hopelijk serieus genomen. X