NOD december 2019

citrus hij is mooi opgelopen, vooral de zwart-wit kan je dat goed zien. Je voorzichtigheid begrijp ik goed, de streepjes zijn zo licht. Ik zou het zelf ook nog niet durven te geloven met zulke lichte streepjes. Rustig afwachten dus, en hopelijk morgen een streep waar je niet naar hoeft te turen ;) Je maakt het wel extra spannend zo!

Thx ladies!! Zo bizar. Oja en mijn temp is dus ook weer terug omhoog na dip gisteren haha...sukkelt he, dacht zo erg dat het klaar was. Grappig dat jullie er wel vertrouwen in hadden. Ik ga inderdaad maandag pas met de CB testen. Mits de lijn is opgelopen natuurlijk. Maandagmiddag staat nog de afspraak bij de gyn!! Hihi. Ik denk dat ze aan mijn smile wel kan zien dat ze geen echo hoeft te maken met hoe het met mijn eitjes staat ;) deze afspraak stond eigenlijk om te vertellen of ik wel of niet die teraroom eerst weg zou halen, maar na haar telefoontje 2 weken geleden en zij groen licht gaf voor eerst zwanger worden, hebben we deze afspraak wel laten staan om verder te bespreken wat te doen. Sowieso blijf ik daar ivm teraroom die nu niet mag groeien. Dwaallichtje, heb het ding uit elkaar gehaald. Was nogal een klus haha. Ik ben er niet wijzer van geworden, er zaten 2 stripjes in. 1 stond 1 streepje en die ernaast 2 streepjes haha. Geeft niet, maandag nog eens :)Ik ga me nu even concentreren op verjaardagsfeest van mijn jongste! Mijn ouders alvast ingelicht net via video oproep. Die leefde mee vanwege die tumor in mijn eierstok, nu is ze ook zenuwachtig ??. Beter samen dan alleen toch? Gheghe. Nu even de rest (door mij verdrinken ze, sorry) pol. lastig te zeggen, dit heb ik ook al vaker gehad maar was dus toch indroog, heb je toevallig vanmorgen weer getest? Ik hoor het graag en tuur graag mee.Soeps. hoe gaat het nu met de steken? Minty spannend zeg! Ga je morgen dan ook testen al? Daisy, wat naar van je miskraam :(  tuurlijk kan je daar zoveel moeite mee hebben. Moet er niet aan denken. Wel leuk dat jullie er weer voor gegaan zijn en spannend weer, extra extra spannend natuurlijk! 20 dec lijkt nog zover weg he.kkilling dit. Blijf hopen en blijf positief. Xmammavanb ja dit was binnen de 5 minuten :)mevrouwdeB. Ik ben ook reuze benieuwd! Ik hoop dat je nu een beter gevoel hebt en hopelijk serieus genomen. X

Hoi Allemaal, 
Ik lees al bijna de hele maand december mee. Voor ons is dit ronde 1. Vandaag/morgen NOD. 
Ben al een jaar geleden gestopt met de pil dus cyclus aardig in beeld en zo rond de 32-33 dagen. Heb 1x een uitschieter van 40 dagen gehad en 1x een korte cyclus van 28 dagen verder altijd op dag 32-33 vanaf het begin. Mijn cervixslijm controleren is dagelijkse prik en ook m'n eisprong voel ik soms ook duidelijk.
Meer van jullie schreven het al op, als je 'echt' gaat beginnen voel je ineens van alles aan je lijf haha zo ook ik. Ik leef met jullie allemaal mee en gefeliciteerd voor de zwangere dames! Fantastisch. Ik verwacht wel dat mijn menstruatie gewoon gaat komen al heb ik nu eigenlijk nog geen echte heldere klachten die ik normaal wel heb, klein puistje, gister vet haar af en toe rommelende buik maar alles heel nihil. Mocht het nu al raak zijn, fantastisch maar ga er niet van uit om mezelf niet teleur te stellen. Vanaf januari ga ik dan mee kletsen op het forum. Ik wil dan ook ovu testen gaan gebruiken om eens te zien of ik het bij het rechte eind heb met mijn eisprong. 
Raden jullie sensitest aan? Liefs van mij

Ik twijfel nog, morgen of maandag. Vriend is dinsdag jarig, hoop hem te kunnen verrassen. Maar dan wel met een CB, dus wel uiterlijk maandag een action proberen. Als ik niet ongesteld wordt!

citrus. steekjes zijn nu niet waarneembaar. Had eergisteravond geklust. Weet niet of het daardoor komt of niet. Temp is nog wel boven de 37 graden. mevrouw de b wat zeiden de artsen?  

Citrus gefeliciteerd! Ik zie het tuurstreepje ook! Ben super blij voor je! Maar snap dat je nog voorzichtig blij bent, het liefst zie je een knalstreep...Ik zit nu op 11/12 DPO... en ik heb echt geen idee of het raak kan zijn of niet... Ik temp niet dus daar ook geen indicatie... verder vooral gevoelige borsten, maar dat zegt ook niet zoveel... ik ga proberen tot woensdag te wachten met testen als het lukt..

Terug
Bovenaan