NOD december 2019

Niet veel soeps ik temp niet, dus daar kan ik niets over zeggen. Heb begrepen dat je dat echt dagelijks moet doen om er iets over te kunnen zeggen. Of heeft het zin om nu eenmalig te tempen? Heb ook constant wat krampjes en dan denk ik, ojee ik word ongesteld, maar dan is het weer weg.. 

Niet veel soeps ik temperatuur ook niet. Denk dat ik mezelf dan helemaal gek maak! Ik ben al test verslaafd dus hou t voorlopig even daarbij ? straks even Kruidvat 2v5 halen en dan ga ik morgen vast een testje wagen op 9 dpo Ik heb een link waar jullie misschien wat aan hebben. Het geeft de statistieken aan per dpo hoeveel % een positieve test had. Bij 9 dpo bijvoorbeeld heeft ongeveer 50% vd zwangeren een positieve test. https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=9

Spannend zeg!  Lijkt me ook een goed teken, ik zie bij de zwart wit foto wel een streepje. Bij de kleur foto vind ik het ver gezocht. Zou even 2 dagen wachten en dan misschien een cb doen. Is de test nu open gehaald?  Echt iets voor mij straks om mijn blanco testjes te openen.Ik heb een vraagje.. ik heb sinds dat we serieus ervoor gaan elke keer na de vruchtbare dagen/eisprong/klusweek wat trekkingen in mijn buik. Links en rechts.. heeft iemand dit ook? Had ik eerder nooit. Misschien gewoon spierpijntjes.Weet deze maand mijn nod niet precies maar moet sws nog wel 8,9 dagen wachten. Maar leuk om met jullie mee te lezen. Succes allen op het wachtbankje!

Wat een fijne link Daisy! Volgens mijn apps ben ik nu 14 dpo, volgens mij 18 dpo.Ik denk dat ik een korte foliculaire fase heb, voel mijn eisprong tussen dag 8 en 10 en heb hem daar ook 2x positief getest. Deze cyclus op 27 november al gevoeld (Dag 8). Wel altijd pas dag 25/26 menstruatie, dus kan nog komen maar voel nog niets. Zooo spannend!

Dat lijkt er positief uit te zien Citrus, gefeliciteerd!!Ik ben zonet ongesteld geworden. 4 dagen voor mijn NOD. Het is helderrood, dus denk niet dat het innestelingsbloed is! Heb nu ook de welbekende krampen. Jammer, maar met goede moed weer door naar ronde 3. Ik duik nu maar even in mijn lapjes, alleen mag ik nu helaas geen babydekentje maken ☹

Hoi citrus Alvast een klein beetje gefeliciteerd spannend deze tijd voor je ik heb vanochtend niet getest had gister voorgenomen om morgen ochtend weer te testen zit nu op cyclus dag 40 maar bij mij is daar echt geen pijl op te trekken heb al wel 2 weken last van krampen in mijn onderbuik en last van mijn borsten dit was de 3 test die ik gedaan had de andere 2 was niks op te zien 

Ik lees sinds een tijdje wel eens mee op het forum. Wij zijn sinds afgelopen zomer bezig om zwanger te worden. We zitten nu in ronde 5. Na het stoppen met de pil gelijk ongesteld geworden na 27 dagen. Nu cyclus gehad van: 27-25-31-27 dagen.  Ik beschouw mijn nod dus op 27 dagen. Ik voel eigenlijk nooit wat als de dagen richting mijn NOD naderen. Geen steken, geen pijnlijke borsten, niet misselijk of wat dan ook. Gewoon helemaal niks.Door ovulatietesten en temperaturen weet ik dat ik een late eisprong heb. Rond dag 18. Ik heb dus een erg korte Luteale fase (+/- 9 dagen). Ik ben sinds afgelopen eisprong begonnen met twarwekiemolie. Ik zit nu op dag 30 en 12dpo en nog steeds geen ongestelheid te bekennen. Wel heb ik  dpo 9-10-11 erg veel last gehad van steken rechts bij mij eierstok. Normaal voel ik dus nooit wat. Ik heb vannochtend een early test gedaan van kruidvat en helaas negatief. Ben wel erg teleurgesteld want ik dacht dat het raak kon zijn omdat ik voor het eerst wat voelde. Die twarwekiemolie helpt in ieder geval wel om mijn LF langer te maken. Denken jullie dat ik nog een kans maak deze maand? Ik denk zelf dat als je op 12 dpo nog geen positieve test hebt dat je kansen dan eigenlijk nihil zijn. Toch blijf ik stiekem hopen omdat de ongesteldheid ook nog steeds weg blijft......... Spannend hoor!

Bedankt voor de link Daisy!  Las dus dat veel vrouwen die trekking hebben ook als je niet zwanger bent.  Lapjesendraadjes.. Wat jammer zeg. Maar even lief zijn voor jezelf, doe ik altijd na teleurstelling. Waarom mag je geen dekentje maken? Is toch leuk en een lieve voorbereiding? Ik heb ook al een commode omdat ik die nou eenmaal tegen kwam en zit in ronde 11 denk ikKrekeltje,, Wat jammer he.. oh ons vrouwenlichaam kan zo gek doen en ons zelfs voor de gek houden.. ik zou als je menstruatie nog niet komt na 14 dpo nog eens testen? Er zijn zoveel vrouwen die pas laat positief testen.  :)

Terug
Bovenaan