NOD december 2019

Pol. Lijkt wel alsof we met hetzelfde te maken hebben. Cd 36, vanmiddag negatieve test. ??Weet niet of ochtendurine wat uitmaakt. 

krekeltje. sept gestopt met de pil.  Okt en nov menstruatiebloeding 3, 4 dagen binnen een cyclus van 23 en 24 dagen. Weet dus niet of ik kan spreken van een regelmatige cyclus. Nu dus 3 ronde dit na stoppen met de pil. 

Niet veel soeps: dat is inderdaad nog lastig te zeggen als je net bent gestopt. Voor mij is dit nu ronde 5 als mensturatie doorzet naar ronde 6. Even afwachten! 

Ik durf het (nog) niet maar doe het toch; citrus gefeliciteerd! Na 7 rondes is dit een super  mooi cadeau om het jaar mee af te ronden! 

Citrus, 'voorzichtige' gefeliciteerd! Hopelijk maandag een ' 2-3 zwanger ' op de cb! 

Inderdaad niet veel soeps erg vervelend en het maakt je wel onzeker het is al wel 2 keer gelukt met een hele onregelmatige cyclus dus het kan wel maar blijft vervelend 

Pol. hoe lang zijn jouw cyclussen ongeveer? Hoe oud ben jij? Hoe weet je dan wanneer je gericht kan klussen?

Terug
Bovenaan