NOD december 2019

[quote quote=10144147]Morning!Vanmorgen weer getest! Alleen er zat natuurlijk nog geen dag tussen! Oeps haha. gisteren natuurlijk om 14uur getest en vanmorgen om 4uur ik moest zo nodig. Maar…ook nu een streepje hoor, nog steeds heel erg licht maar lijkt toch iets duidelijker. Zelfde test als gister dus ook nog een test van 2besure gedaan (25MIU) en ook daar een vaag, maar een lijn. Daarom dacht ik de digitale CB te kunnen doen, maar helaas…niet zwanger gaf hij aan. Denk toch te weinig hcg, anders geven die andere niks aan toch? Zijn de actiontesten zo gevoelig? Hieronder de vergelijkfoto’s Ik hoor graag of jullie mij nu wel mogen feliciteren

Goedemorgen lady’sHeb niet veel kunnen volgen afgelopen twee weken. Sorry als ik niet atent ben ? maar voor de gelukkige onder ons gefeliciteerd!! Helaas geen streepje vanmorgen. Maar voel ook weinig tot niks. En ook niks aankomen. Nu 1 a 2 dagen over tijd. Dus met twee dagen nog maar is testen als het uit blijft. Klein kansje maar wie weet. En anders op naar Januari :)  

citrus hoe is het nu???cactus heb je je naam veranderd in zaagcactus? Of zijn er nu 2 cactussen in ons midden ? ?moeder olijfje geen bloed is goed. Miss toch nog te vroeg.. Hier nog 1 dag tot NOD morgen. Vind het wel spannend. Wil zo graag. Heb af en toe een krampje in mn buik... Nog steeds wel vage dromen.. En verder niet heel veel. Dus ik kan er weinig zinnigs over zeggen ??

Citrus hij is duidelijker te zien hoor. Ga je elke dag testen tot ie duidelijker is voor de cb? Ik durf je nu toch wel te feliciteren hoor meid!

Goedemorgen! Hmm.  Getest en ja hij is ietsje duidelijker, de 2besure testen van gister en nu, maar dat kun je geen 2x zeggen. Zou hij niet allang moeten knallen?? Maak me zorgen. Lepeltje lepeltje, uiteraard ken ik je nog! Ik speur soms lekker op het forum om jou en andere ook te volgen! Hihi. Veel te leuk :)Joena. nee, zaagcitrus is iemand anders dan cactus.  Al een tijdje niet gezien neeBij wie was de Test ook zo licht en werd hij heeeeeeel langzaam wat lichter? Ik hoop dat het gewoon langzaam gaat bij mij en niet dat het afgebroken is. Temp nog zelfde.  Xx 

Wanneer was je NOD, Citrus?bij mij was ie ook heel licht. Met kruidvattest t donkerst. Een week na nod wel donker. Zou me geen zorgen maken! Wel nog spannende tijd uiteraard, maar het vertrouwen groeit met de dag. 

Citrus gefeliciteerd!! Hoeveel dagen na je eisprong zit je nu?Ik testte nl op 11dpo ook zo licht zoals jou. Met een action test! Ik heb met mezelf afgesproken om de dag toen te gaan testen omdat je anders gek wordt.2 dagen later, 13dpo, was hij stuk duidelijker met action maar nog lang niet heel dik of knal. Op 15 dpo cb test gaf 1-2 weken.18 dpo gaf kruidvat 2v5 een net zo'n dikke streep als de test streep. Vandaag... Ik schat zelf 5,2 weken, dus 22dpo zeg maar even.. Cb gaf 3+! :)  

Thx ladies! Dat doet me goed om te lezen. Ik zit nu op 11 of 12 dpo. Normaal zou ik op 10 of 11 dpo ongesteld worden dus vandaar dat ik al heb getest. Dus wat betreft de dpo, dat is vroeg, maar wat betreft mijn cyclus weer niet. Snap? Mijn temp dip was op 9 dpo dus ik hou het er idd op dat ik wel erg vroeg test en dat ik dus eigenlijk blij moet zijn dat ik op dag van innesteling al 2de streepje zag?  

Terug
Bovenaan