NOD december 2019

Zwemmer wat bedoel je met kruidje mee naar bed? Of bedoel je kruikje? Nooit van gehoord trouwens..waarom is dat?
Daiss balen van je menstruatie! Hopelijk ook voor jou de komende 9 maanden niet meer ?. Tarwekiemolie heb ik geen ervaring mee. Ik slik sinds deze week wel maca capsules. En ben me nog aan het inlezen, ook wst betreft accupunctuur. Zou ook veel doen zegt men. Zoals ik zei..je probeert alles na 13 maanden. 
Snackworteltje helemaal goed hoor! Fijn juist voor jou! Kun je eerder testen ? en super dat je je eisprong hebt weten op te sporen. Anders zat je er misschien toch naast wat betreft de vruchtbare dagen omdat je dacht dat het later zou zijn. Spannend voor jou nu dus. Aftellen!! Ik ga voor je duimen ??
 
Daiss sorry lees nu pas dat het voor jou loonde 13e ronde is. Zitten we in hetzelfde schuitje dus..ben je ook bij een fertiliteitsarts geweest? Wij lopen daar nu. De 27e krijgen we de uitslagen van alle onderzoeken.
 
Klopt je berichten kun je niet meer bewerken. Forum kan wel een update gebruiken :) 
voor jullie ronde 13 dus. Spannend! Tien rondes voor op mij. Ik ben nu af en toe al gefrustreerd haha. Ik hoop zo dat jullie snel goede berichten krijgen én zwanger zijn. 
Hier ook een behooorlijk angst om on- en verminderd vruchtbaar te zijn. Kan ik echt niet uit mijn hoofd zetten. 
 
[quote quote=10132778] Hier ook een behooorlijk angst om on- en verminderd vruchtbaar te zijn. Kan ik echt niet uit mijn hoofd zetten.[/quote]
Ik herken je wel. Ik heb dat ook dat ik me daar zorgen over maak, terwijl we net begonnen zijn. 
Om mij heen is echt een babyboom automatisch volgt de vraag wanneer wij gaan beginnen. Tot nu toe vindt ik dat niet heel vervelend, maar ik kan me zo voorstellen als het niet lukt ze dan heel vervelend kunnen zijn. 
 
 
Hi allemaal, ik ben ook verschoven van November naar de December groep. NOD valt voor mij op 7 December. Verwacht vandaag een stapel ovulatietesten te ontvangen want had zo mijn twijfels vorige maand. Een na laatste keer voordat we zeer waarschijnlijk met IUI gaan beginnen. Go eitjes, go!
 
Ik ben super blij want ik heb nu een positieve ovulatietest en veeeeel rekbaar slijm!! ??? Eisprong valt eindelijk op de dag dat ie moet vallen! En dat rekbaar slijm had ik de vorige cyclussen niet of maar heel miniem... dus straks klussen en hopen dat ik binnen 2 weken ander goed nieuws kan brengen! 
Ik moet er echt in geloven dat die bachbloesems wonderen verrichten! ?
 
Hallo iedereen,
Verwachte NOD 5 december...Ronde 14 maar nu dus met hulp. Zaterdag follikelmeting en naargelang de uitslag daarvan, kunnen we beginnen. Na 2 miskramen kort na elkaar hoop ik dat het nu toch de goeie keer is... 
Sté
 
Terug
Bovenaan