NOD december 2019

Wow, even 2 dagen niet meegelezen, maar zie weer mooie berichten. Gefeliciteerd aan alle zwangeren!♡Mijn eisprong gisteren of vandaag gehad denk ik. Dus ik zit de komende twee weken op het wachtbankje.Spannend. Zou het op de valreep van 2018 positief zijn?
 
Hey niet veel soeps, thx. De gyn was ook overtuigd dat ik inderdaad zwanger ben en vond de vage streepjes hartstikke normaal. Ik ben er erg vroeg bij en ze zei dat hij einde van de week pas donkerder moest zijn, zelfs dan hoeft het nog niet fout te zijn zelfs, maar dan wordt het wel spannend.  We gaan er vanuit dat hij dan inderdaad stuk duidelijker is :)Ze zei dat ze expres geen bloedtest doet omdat ze dan eigenlijk nog niets weten (en ik ervan ga stressen)en ik heb gewoon een positieve test en ook geen echo omdat er echt nog niets te zien is. Dat wilde ik ook niet want dan ga ik mij alleen maar druk maken haha. Ze wil mij wel over 2 weken een echo geven, lekker vroeg want bij de VK krijg je die bij 8 weken. Dus ze dacht dat ik dat wil wilde haha... Ze zag mijn angstige koppie ;) heel fijn dus! 2 januari :)  ze gaat dan meteen kijken of de teratoom gegroeid is, dus dat is ook nog een spanning erbij want nu ik zwanger ben wordt het een gecompliceerde operatie, mocht hij gegroeid zijn en er alsnog uit moeten.  (Gaan we lekker niet vanuit, heb daar gek genoeg wel vertrouwen in)Nou heel verhaal, hoop dat het duidelijk is. Ik ben in ieder geval gerustgesteld en nog niet ongesteld. Wel heel moe en nu rugpijn, maar denk dat dat vooral door alle spanning kwam die er nu langzaam uitkomt. Ik denk dat ik vrijdag of zaterdag dan de CB digitaal ga doen :) en zolang dat streepje er staat ben ik gewoon ZWANGER! WHOOHOOO
 
Ja, lepeltjelepeltje! Klopt! Begin van deze periodezeiden Joena en ik dat al.  Gezellig! Joena, ik zag je al bij andere topic, ik wacht nog een paar dagen maar lees wel al mee sinds vorige week ?. Ik had al een vermoeden toen. Ik kom je snel vergezellen. ?
 
Wauw!! Fijn Citrus :) woehoe! Dan nu echt gefeliciteerd! Wel idd nog even spannend, maar als je er een goed gevoel bij hebt, dan klopt dat vaak wel! Vertrouw op je gevoel in dit geval ;-)
 
citrus. Wat een geruststelling meid. Nu toch stiekem gaan genieten. Wat ben ik blij voor jou.  ???En hopelijk houdt die tetranoom zich rustig.  Dus we zullen elkaar hier dan niet meer treffen. 
 
Hallo allemaal! Mijn eerste berichtje in dit topic.Ik zal me even voorstellen, ik ben Jolein, moeder van 2 kinderen van bijna 3 en 5 jaar.Na heel veel wikken en wegen besloten om voor een derde kindje te gaan!Echt super spannend!Het was enorm twijfelen en we hadden een heel groot lijstje met voors maar ook een flinke lijst met tegens, maar we hebben toch ons gevoel laten spreken en ik kijk enorm uit naar een zwangerschap en derde baby!!Ik ben wel erg benieuwd hoe onze omgeving gaat reageren!! Die verwachten misschien geen derde bij ons.A.s. vrijdag 21 december heb ik een afspraak bij de verloskundige om mijn spiraal te verwijderen.De vorige twee keer was ik heel vlot zwanger. Na 1 a 2 maanden en al raak dus ben heel benieuwd of dat nu weer zo is.Zijn er meer moeders die voor hun derde of vierde kindje gaan?
 
Ik ben ook benieuwd Cocoh! Het bloeden is gestopt. Donderdag naar de dokter. Ben heel benieuwd wat die te melden heeft. Ga ook maar niet meer testen voor die tijd denk ik! 
 
Terug
Bovenaan