yessssssss. Hij is nu echt een stuk donkerder!!! Vandaag 14dpo, ik was gewoon te vroeg met testen, daarom zo licht.pffff muppet.. ? vrijdag de digi CB en dan is het wel klaar hoor hahaDebske, fijn dat je je nu al beter voelt, lucht altijd op he, dat van je afschrijven. Succes deze dagen! Mooi kerstcadeautjeNroxy zo dat duurde zeg, jammer dat je toch moet blijven slikken, maar beter dat dan dat ze terugkomen denk ik. Heb je nare bijwerkingen ervan? Of zorgen die juist voor langere cyclus? angelmom, dit is altijd een mooie tijd ervoor ja. Succes! MaaikeMarie, Dank je! En vandaag een mooie positieve test in handen! Vertrouwen rules!!

niet veel soeps, Dank je, ik zal hier niet meer vaak binnenvallen, miss soms reageren en wel blijven volgen

hoop dat het bij jou snel raak is. XJoleinM , ja ik! Ik ben er sinds een paar dagen achter dat ik zwanger ben van ons 3de kindje

andere zijn 11 en 6! Elke keer 5 a 6 jaar ertussen hihi. Het heeft wel wat, erg zorgzaam voor elkaar. De oudste weet het inmiddels en is super blij! Hij hoopt nu wel op een meisje ?. Liefs van, jij gaat zo naar de winkel scheuren! Ben benieuwd naar je test. Fijne dag lieve meiden! X