NOD december 2019

Wauw Joena en Citrus dan mag ik jullie beiden (echt) feliciteren!! Tof.  Jammer Maaikemarie, ik ga morgen toch maar testen heb een potje klaar staan opvangen en dan naar de winkel voor een test. Heb wel wat menstruatie krampen gehad gister en vandaag ben echt opgeblazen al dagen en af toe wat misselijk maar toch denk ik steeds dat kan toch ook gewoon een late menstruatie zijn (beetje jammer dat hij nu later is want raak er van in de war). Maar we gaan t morgen zien!    
 
Hoi!Wil dit jaar ook nog afsluiten met een leuke kerstverassing! Voor ons ronde 10 alweer en NOD is 26-12... heb het gevoel dat het goed zit, maar m’n lichaam heeft me vaker voor de gek gehouden.. erg onregelmatige cyclus 30-33-35-44-42-52 enz.. en al maanden aan de ovulatietesten maar kon steeds geen duidelijke streep krijgen, nu overgegaan op CB en meteen een smiley de derde dag(12-12) Dus fingers crossed!! Zou zo graag willen dat er iets was waardoor we meteen konden weten dat het raak is ipv zo lang te moeten wachten.. Dit is voor ons vrouwen zo erge frustrerende tijd, merk ook echt dat ik elke keer super gespannen ben tot de NOD.. Fijn dat ik eindelijk de drempel over durfde om dit te delen met jullie.. zat er al een tijdje aan te denken.. Voel me nu al beter! Alvast Thanks ladies!!
 
Proficiat Joena en Citrus !! Hier vandaag eindelijk ongesteld geworden. Al voel ik er niks van ? cyclus was 50 dagen door de medicatie voor mijn cyste. Vorige woensdag dus op controle geweest en cyste vrij !! Dacht yes mag stoppen met die medicijnen. Maar neen 15 dagen na het begin van mijn menstruatie moet ik 10 dagen die pilletjes nemen om te voorkomen dat de cyste terug komt en ik een normale cyclus zou krijgen. ( Volgens hem dus tussen de 28 en 30 dagen) moest dit niet het geval zijn terug gaan. 
 
yessssssss.  Hij is nu echt een stuk donkerder!!! Vandaag 14dpo, ik was gewoon te vroeg met testen, daarom zo licht.pffff muppet..  ? vrijdag de digi CB en dan is het wel klaar hoor hahaDebske, fijn dat je je nu al beter voelt, lucht altijd op he, dat van je afschrijven. Succes deze dagen! Mooi kerstcadeautjeNroxy zo dat duurde zeg, jammer dat je toch moet blijven slikken, maar beter dat dan dat ze terugkomen denk ik. Heb je nare bijwerkingen ervan? Of zorgen die juist voor langere cyclus? angelmom, dit is altijd een mooie tijd ervoor ja. Succes! MaaikeMarie, Dank je! En vandaag een mooie positieve test in handen! Vertrouwen rules!! ;)niet veel soeps, Dank je, ik zal hier niet meer vaak binnenvallen, miss soms reageren en wel blijven volgen :) hoop dat het bij jou snel raak is. XJoleinM , ja ik! Ik ben er sinds een paar dagen achter dat ik zwanger ben van ons 3de kindje :)  andere zijn 11 en 6! Elke keer 5 a 6 jaar ertussen hihi. Het heeft wel wat, erg zorgzaam voor elkaar. De oudste weet het inmiddels en is super blij! Hij hoopt nu wel op een meisje ?. Liefs van, jij gaat zo naar de winkel scheuren! Ben benieuwd naar je test. Fijne dag lieve meiden! X
 
Gefeliciteerd citrus Ik ga vandaag test kopen nog steeds niks blijf hopen dat het lukt  maar als lukt wordt nog een spannende tijd.We hebben dit jaar maart afscheid moeten nemen van ons 2de kindje met 25 weken hij was ongeneeslijk ziek en had geen levens verwachting.Krijgen nu eerder onderzoeken om te kijken of volgend kindje het ook heeft.Hebben wel gezonde dochter die 16 januari 3 jaar wordt 
 
Citrus yeeeeh! Wat fijn dat hij is opgelopen!! Goed gevoel hé zo'n knaller ?Ik ga a.s. vrijdag ook de CB met wekenindicator doen. Gewoon even ter bevestiging. Stiekem toch wel spannend omdat hij vorige keer ineens negatief was na 2 dagen. Ik heb gister de afspraak gemaakt voor de '8weken' echo: dinsdag 8 januari! Ik ben dan denk ik 7 weken en een dag. Heb jij al gebeld ?
 
Terug
Bovenaan