NOD december 2019

Jeetje, heftig Angelmom. Spannend het testen. @Liefs Van en en en? Hier nog steeds niks... mijn eisprong was wel laat, was op 17/18 dagen, dat is nu 14 dagen geleden... ik wacht maar op een menstruatie of niks en dan test ik vrijdag met ochtend urine! 
 
Ik zit nu 4 dagen voor NOD en heb vanochtend getest, helaas negatief. Heb getest met 2besure. Ga vandaag kijken of ze de 2v4 testen hebben bij de Kruidvat en ik wacht nu sowieso tot vrijdagochtend.  Ben best wel teleurgesteld terwijl het alle kanten op kan natuurlijk...
 
Joena, jazeker heel erg goed gevoel. Hoop zenuwen zijn nu wel weg :)Ik krijg met 6 weken een echo, 2 januari. Bij mijn gyn. Ik bel van de week de VK, dan dus 2 weken later nog eens hihi. Cool.  
 
diamantje, ik testte voor nod met de gewone test van action licht positief, de 2besure ook lichtjes.  Miss die van action halen?  Bij alle kruidvatten hiero (flevoland) zijn ze al paar dagen niet leverbaar. En iemand anders hier zei het ook.Hopelijk bij jou wel. Succes
 
Wat gaaf MaaikeMarie, heb je weer de Kruidvat testen gebruikt?En gister testte je nog negatief toch? Hoeveel dagen na NOD ben je nu?Zo zie je maar weer dat je er geen touw aan vast kunt binden soms met die testen en HCG spiegel! Citrus: mijn testen zijn echt omowit maar zit nu 4 dagen voor NOD, dus het kan nog alle kanten op. Werd vannacht zwetend wakker met een zeurende pijn in m'n baarmoeder, na 10 minuten was dat ineens ook weer weg, heel raar. Zit nu 10 dagen na NOD , zou dit alsnog een innesteling geweest kunnen zijn?
 
Terug
Bovenaan