NOD december 2019

Mio spannend!! Hopelijk horen we over 2 weken heel mooi nieuws van jou!
Sté wat heftig 2 miskramen achter elkaar! Hoop echt voor jullie dat het deze maand hartstikke raak is en het gezond en wel blijft zitten. Hoe lang zitten jullie al in de medische molen? Krijg je medicatie? Wij sinds vorige maand bij een fertiliteitsarts. De 27e november horen we de uitslagen van de onderzoeken.
Anne-BB spannend voor jullie!! Hoe lang zijn jullie al bezig? Ook voor jullie hopelijk gauw goed nieuws en is IUI niet meer nodig.
 
Spannend allemaal dames, zou gaaf zijn om voor de jaarswisseling te weten dat je een kindje bij je draagt!
Wij net besloten om nog voor een derde te gaan. Twijfel zat 'm in onze leeftijd. Ik ben 41 en mijn man wordt 40 binnenkort. Maar we gaan ervoor..! :)
 
 
Hallo Lizzje
We hebben in april beslist om naar fertiliteitsarts te gaan. Wat eigenlijk op zich ook al een heel verhaal is. In mei hadden we 1ste afspraak. We zijn niet goed gevaren bij deze arts en hebben beslist om naar andere te gaan (met betere reputatie) onze onderzoeken van beide waren heel goed. Waarom het dan niet wou lukken, blijft een mysterie. Zeer regelmatige cyclus van kop 28 dagen (altijd) app op gsm, eisprong altijd op juiste dag zowel op app als met ovutest. Altijd goed geklust rond die dagen. Volgens die andere arts was er niets om zich zorgen om te maken, alles ok, best nog even zo proberen. Zijn aanpak stond mij niet aan, niet dat ik stond te springen om iui of ivf, maar ik wou geholpen worden. (Ben intss al 37) Bij deze arts voel ik mij veel beter verstaan en geruster. Normaal gingen we vroeger met iui beginnen, maar we hadden plots spontane zwangerschappen 2x, dus 2x "opgeschoven" ik wou niet alles stilzetten, je weet nooit of er iets zou gebeuren zei ik nog. En gelukkig ook, anders konden we weer herbeginnen... ik heb niets van medicatie moeten nemen. Zaterdag dus follikelmeting, naar gelang de uitslag (hoe groot het is) moet ik dan pregnyl inspuiten en de volgende dag vind de inseminatie plaats. Ik zal dan ook direct utrogestan krijgen omdat we al 2x MK  hebben gehad... 
Best wel spannend eigenlijk
 
Hi mio en sté! 
Dubbel om jullie hier weer te zien! Veel liever kom ik jullie volgende maand tegen in her uitgerekend in /augustus/september topic! Maar toch weer leuk om hier weer wat ‘bekenden’ te zien.
we gaan er weer voor en hopen weer. Spannende tijd Sté! Hoop onwijs dat her positief voor je gaat uitpakken! 
 
Sté heel veel succes en hopelijk voor velen een positieve ronde deze keer! Een goede arts is idd belangrijk. Ikzelf heb ook iemand zachtaardig, geruststellend en een luisterend oor nodig en niet iemand die te kordaat of cru is. Ben uit mezelf al een bezorgd iemand. Gelukkig is mijn gynae dit allemaal!
 
Snackworteltje onze NOD loopt gelijk dacht ik dus kunnen we elkaars gepieker wat ‘sussen’ ? had jij jouw piek nu ook al gehad?
 
Hoi snackworteltje, 
laat ons hopen dat we elkaar idd tegenkomen op de forum: uitgerekend augustus/september... ik zal pas gerust zijn denk ik als we echt een paar weken verder zullen zijn en ik het uit mijn gynae haar mond hoor dat alles ok is...
 
 
Mio. Ja inderdaad. Heel raar. Vanochtend testte ik weer negatief maar gister dus positief. Slijm was er ook naar. Denk dat hij gister is geweest en anders vandaag komt. Buik voelt nu wel een beetje gek maar anders dan normaal met ovulatie. Dan voel ik hem echt exact. 
Wel dag is jouw NOD? Ik houd de mijne op 28/29 november. 
Ga proberen niet te testen tot 29!
 
Terug
Bovenaan