NOD december 2019

Thanx Temp en MaaikeMarie

En Diamentjee De foto was van mij hahah omdat mijn tekst begon met Maaikemarie haar naam was dat denk ik wat onduidelijk. 

Ik ben nu 4 dagen over tijd en zit nu ongeveer 20-22 dagen na mijn eisprong. Ik weet het niet exact omdat ik geen ovulatietest heb gebruikt. Ik houd mijn cyclus al een jaar bij in de Flow app en daarbij kijk ik naar mijn baarmoeder slijm. Ongeveer 22 dagen geleden werd het meer en glibberig/helder. 
1,5 week geleden dacht ineens huh heb ik nu m'n eisprong want ik voelde snachts om 4 uur hele erge kramp links met uitstraling naar mn benen en had toen geen afscheiding meer. 
Achteraf is dit misschien de innesteling geweest... 
Ik ga straks nog een digitale test halen maar volgens mijn app ben ik nu al 6 weken zwanger.. Vind het zo gek!!

Morgen zou ik naar de sauna gaan met m'n moeder, wil het pas vertellen als ik eerste echo heb gehad dus ben nu een excuus aan t verzinnen om af te zeggen hahah. 
 
Citrus: niet echt bijwerkingen buiten dan uitblijven van de regels. Nu wel ongesteld na bijna een week te stoppen met die medicatie. Had ook wel hoofdpijn ervan. Nu dus maar 10 dagen per maand en dan zou ik terug een normale cyclus moeten hebben. Volgens de dokter natuurlijk. ? Afwachten maar zeker 
 
Niet veel soeps: dankje voor je lieve berichtje nog. Heb jij inmiddels nog getest?Liefs van: Wat gaaf! Gefeliciteerd. Inderdaad een goed idee om de sauna af te zeggen. Misschien kun je zeggen dat je gewoon niet zo lekker voelt? Of dat je hoofdpijn hebt? Dat je bang bent dat dat in de sauna erger wordt ofzo?Citrus: Wat fijn dat je test vanmorgen donkerder was meid! Hopelijk kun je er nu wat rust in vinden dat je gewoon hartstikke zwanger bent, en kun je er van gaan genieten.Joena: Jij ook gefeliciteerd natuurlijk!Diamantjee: Volgens mij lopen wij gelijk. Ik heb zaterdag mijn NOD. Ik ga zaterdag ook pas testen, mits ik geen ongesteldheid voel aankomen. Wanneer ga jij weer testen?Hier waren de krampjes een dag weg, dus ik was al bang dat het einde verhaal was. Sinds vandaag weer in volle glorie terug "gelukkig". Had vanmorgen ook een dip in  mijn temperatuur van 0,4 graad (37.0 naar 36,6). Zou dit een innestelingsdip zijn? Wellicht vroeg om conclusies te trekken, ik temp pas 4 dagen. Maar was nu wel ineens een stuk lager. Mijn NOD is zaterdag pas, heb met mijn vriend afgesproken om dan samen te testen, hoop dat ik me ook kan inhouden tot zaterdag! Voel me wel heel erg zwanger.Als het raak is wordt dat een uitdaging met het kerstdiner, hoorde gister dat mijn schoonmoeder speciaal voor mij Carpaccio gaat maken met het kerstdiner, is mijn lievelingsgerecht. Aiaiai, gaat enoorrrm opvallen als dat niet eet. Ben mijn hoofd aan het breken op een excuus, of zou het nog geen kwaad kunnen voor 1 keer? Zou dan ongeveer 4 a 4,5 week zwanger zijn.. 
 
Mandareintje: dat heb ik dus ook dat ik soms dus niks voel en dan komen de krampjes/steekjes weer en dan is t : oh gelukkig. En dan vannacht die hevige zeurende pijn gehad in m'n baarmoeder. Geen idee wat zich nu beneden afspeelt. Ik hou nu volgens mij best wel vocht vast heb mezelf gister gewogen en ben gewoon 2 kg aangekomen. Verder is m'n buik erg opgezet, heb jij dat ook? Ik heb met mijn vriend afgesproken om pas maandag te testen en dan doen we het samen. Hij vond het niet leuk dat ik vanochtend dus zelf al had getest omdat ik mezelf niet in bedwang kon houden haha maar hij snapte  t ook wel. Dit is nog niet officieel mijn eerste ronde trouwens want ben vorige maand pas gestopt met de nuvaring, dus weet ook niet precies wat mijn cyclus is maar ben uitgegaan van mijn 'oude' cyclus van 28 dagen. Hoeveelste ronde is het voor jou Mandareintje?
 
Diamantjee: Dit is onze 5e ronde. Heb in juli mijn spiraal laten verwijderen, toen 3 weken af en aan ongesteld, en tel mijn eerste fatsoenlijke cyclus als eerste ronde. Mijn buik lijkt vandaag wel wat opgezet, maar ben wel gewoon op normaal gewicht. Heb jij wel een eisprong gemerkt/getest? Zou mooi voor je zijn als het gelijk raak was, maar hou er rekening mee dat je lichaam even moet wennen aan de situatie zonder hormonen, en dat jouw eigen cyclus even op gang moet komen. Maar dat wist je vast al :) Ik zal voor je duimen maandag! 
 
Terug
Bovenaan