NOD december 2019

Bedankt allemaal! Ik ga morgen met CB nog een keer testen want kan gewoon niet geloven dat het zo is. De sauna heb ik afgezegt hoor haha. Heb eczeem dus gezegt dat t door opvlamming nu morgen niet kan, probleem gelijk opgelost!  
 
Ik sluit me hier ook nog even aan. Ik heb zaterdag ook mijn nod. Vandaag extra vroege zwangerschapstest gedaan welke helaas negatief was. Hoe is jullie ervaring met deze testen?   
 
[quote quote=10145389]Ik sluit me hier ook nog even aan. Ik heb zaterdag ook mijn nod. Vandaag extra vroege zwangerschapstest gedaan welke helaas negatief was. Hoe is jullie ervaring met deze testen?[/quote]Ik heb vorige ronde meerdere malen vroege test gedaan, volledig blanco. Toen de k2v5, testte op 11dpo toen al met licht streepje. Helaas geëindigd in vroege miskraam.conclusie; ik heb sneller effect met de normale kruidvat test dan met vroege testen ;)
 
Citrus wat fijn dat je testen donkerder zijn geworden! Moet een hele opluchting zijn! Ben super blij voor je!Ik zit nu op 11 dpo en over 2 dagen is mn NOD. Nu heb ik gister een klein beetje bruin/donkerrood bloed verloren en vandaag iets meer dan een beetje. Verder lichte buikkramp maar niet zoals menstruatie. Hmm ik ben bang dat ik nu gewoon wat eerder ongesteld geworden ben :( of misschien toch nog een innestingsbloeding.. zucht...
 
Debske.  zeker blijven reageren en van gedachten wisselen. Lucht op. Is het niet raak, dan schuiven we rustig door naar NOD januari 2019. Tenminste als mijn cyclus weer normaal op gang komt. 
 
@pinatapoekie: dank voor je reactie. Oh wat vervelend voor jullie dat dat in een miskraam is geëindigd. Ik heb in juli ook een miskraam gehad met 12 weken. Was mijn eerste zwangerschap. Dan moet ik voor meer duidelijkheid toch echt wachten tot zaterdag! Gefeliciteerd voor de mensen met een positieve test!
 
Terug
Bovenaan