NOD december 2019

Allereerst gefeliciteerd aan de zwangeren! Hoop dat het allemaal goed blijft gaan!! @nietveelsoeps: dank je voor je lieve berichtje! Lucht idd op en ben er heel erg mee bezig, maar toch gemerkt dat ik tijdens werken vandaag er amper aan heb gedacht! Tot ik thuis was natuurlijk..Zal me ook eens even voorstellen zag dat ik dat helemaal niet heb gedaan..(schandalig)Mijn naam is Debby, 26 en al 8 jaar met mijn jeugdliefde? Huis gekocht en in januari krijgen we de sleutel.. super gaafZijn al ruim tien rondes bezig en het wil niet lukken, naarmate de tijd verstrijkt word ik er meer gespannen en gestresst van. M’n vent heeft zijn zaad al laten testen en dat was super goed.. dus toch meteen idee dat er iets mis is bij mij.. heb echt onregelmatige cyclus, geen touw aan vast te knopen en altijd hele erge pijnen. Iemand hier bekend mee? Als het deze ronde niet lukt wordt ik doorgestuurd naar gynaecoloog, en wil eigenlijk die molen niet in..Vind het echt fijn dit forum gevonden te hebben en met jullie te praten. 
 
Mijn nod is vandaag en helaas is mijn temp zelfs ONDER mijn basale temp gezakt????? duss helaas ik ga na ronde 14? hoop jullie allemaal NIET meer te zien in nod januari?!!?l succes allemaal nog ff 
 
Daiss .  Helaas. Ik denk dat ik wel mee ga naar januari. Balen dat je temp is gezakt, maar kijk of die morgen weer stijgt, dan is het wel positief. Debske .  Als je pijn hebt tijdens de menstruatie dan is het inderdaad verstandig om naar de gyn te gaan. Ik heb van veel mensen positieve verhalen gehoord. Wellicht is er een goede oplossing voor jullie om zwanger te kunnen worden. 
 
Ik kan het niet geloven!! Het is raak! Maar jeetje wat eng na die miskraam. Best onzeker word ik er van. Maar ik heb er vertrouwen in! Ik voel me net als bij de zwangerschap van onze dochter goed integestelling van die van de miskraam. Ik dank jullie voor alle verhalen en wens iedereen voor 2019 een mooie zwangerschap op komst. 
 
Debske herkenbaar verhaal. Wij krijgen ook januari de sleutel omdat we samen een huis hebben gekocht. Spannend! Hier dus zwanger geraakt deze maand.. ronde 11. Vorige maand in ronde 10 ook maar werd een miskraam. Geef de Hoop dus niet op.moeder olijfje ik vind het daardoor ook nog spannender.. die teleurstelling wil je niet weer. Maar ik ken best wat meiden die eerst een miskraam kregen en toen een blijvertje. Positieve gedachten
 
Hier ongesteld geworden met hele erge kramp nog nooit zo heftig gehad en 19 dagen na ei wel laat of zo het een vroege miskraam kunnen zijn geweest was er bijna zeker van al week misselijk en gister in eens over zwangeren succes en rest tot in januariGroetjes
 
Hoi allemaal,Heb al een tijdje niet geschreven maar heb jullie wel gevolgd! Fijn dat er nog wat positieve testen voorbij gekomen zijn, van harte gefeliciteerd! Ik wens jullie een goede zwangerschap toe.Van mijn kant nog weinig nieuws. Vandaag is mijn NOD, maar heb me kunnen inhouden om deze ochtend te testen. De afgelopen 2 rondes niet zo'n goede ervaring mee gehad, toen werd ik een dag na de negatieve test ongesteld. Ik wil dus het liefst nog even wachten met testen, ik ben benieuwd hoe lang ik het volhou ;) Ik voel verder weinig van een eventuele zwangerschap. Bij mijn eerste had ik meteen vanaf 1 dpo enorm gevoelige borsten, dus dat is wel een symptoom waar ik erg op focus... Dat heb ik nu dus helemaal niet. Aan de andere kant ook nog geen enkel teken van menstruatie, normaal heb ik toch wel wat rug- en buikpijn als die eraan komt. Geen enkel idee dus, er zit niets anders op dan nog even afwachten, spannend!
 
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Ik ben nieuw hier deze ronde, lees graag met jullie mee.Dacht dat ik 11 maanden geen anticonceptie gebruikte maar na nakijken is het 9 maanden. We hadden eerst zoiets van we zien het wel en nu is het de 4e ronde met ovulatie testen.Onduidelijke maand, ik had op dag 12 en 13 vruchtbaar slijm en dag 13 14 15 en 16 leek mijn ovulatie test positief. (normaal altijd 2 dagen). Nu al een paar dagen last van mijn borsten en buikkrampen, maar dat had ik vorige rondes ook. Alleen gisteren voelde ik mij ineens helemaal niet lekker kreeg buikpijn steken lage rugpijn misselijk en dacht oke nu wordt ik ineens vroeg ongesteld. Dit is rond de innesteltijd. In de avond had ik ineens een soort van prop doorzichtig gelig wittig slijm, waar je draden van kon trekken. (Sorry!)  Nog nooit gehad? Iemand wel?? Gek en ook anders van kleur qua vruchtbaar slijm, dit is helderder bij mij. Ok.. kort gezegd deze maand snap ik niks van mijn lijf!Dacht rustiger te zijn deze maand, maar helaas ik wordt weer gek ervan. Dat wachten!  Hoop over een paar dagen blij te zijn en geen teleurstelling te hebben.  Succes voor de andere die wachten :) 
 
Terug
Bovenaan