NOD december 2019

@ Mari TKnap dat je je kan inhouden om te testen. Jij zit dus ook in de onzekerheid. Best fijn om hier even van je af te schrijven he. Ik wens je veel succes met wachten en hoop dat je goed nieuws hebt! 
 
Hoi allemaal,Op de valreep doe ik nog even mee aan deze topic. Eerst even een korte introductie: ik ben Sanne, afgelopen oktober getrouwd en inmiddels zitten we in ronde 6. Deze maand ben ik gestart met ovulatietesten en temperaturen en blijkt dat ik pas rond dag 20/21 mijn eisprong heb.
De afgelopen maanden heb ik iedere keer 2 á 3 dagen licht bruin/roze bloedverlies gehad voordat mijn menstruatie doorzette. Om die reden ben ik ook gestart met tarwekiemolie (baadt het niet, dan schaadt het niet, toch?). Natuurlijk ook netjes mijn vitamines en foliumzuur.Inmiddels zit ik op 6DPO en ik verwacht eerste kerstdag mijn NOD (of eerste dag van mijn volgende menstruatie) te hebben. Spannend! Ik lees en schrijf graag met jullie mee deze dagen :)
 
[quote quote=10145503]Debske herkenbaar verhaal. Wij krijgen ook januari de sleutel omdat we samen een huis hebben gekocht. Spannend! Hier dus zwanger geraakt deze maand.. ronde 11. Vorige maand in ronde 10 ook maar werd een miskraam. Geef de Hoop dus niet op. moeder olijfje ik vind het daardoor ook nog spannender.. die teleurstelling wil je niet weer. Maar ik ken best wat meiden die eerst een miskraam kregen en toen een blijvertje. Positieve gedachten
 
moeder Olijfje,  gefeliciteerd!!! berendsje, zelf had ik ook standaard 2 a3 dagen voor mijn menstruatie al spotting, dus op dag 26 ongeveer wist ik al dat ik ongesteld zou worden, erg frustrerend omdat dat dan pas 8dpo was!(eisprong dag 18) , want dan is er toch geen tijd voor innesteling, dacht ik? Maar deze keer had ik zelfs een eisprong op dag 19 en dacht....nog korter,shit!  maar totaal geen spotting dit keer en op dag 29 een positieve test! Dus 10dpo al. Ik denk dat zodra je eitje is bevrucht, er dan op tijd een seintje wordt gegeven? Ik hoop het in ieder geval dat dit zo voor je werkt en je nu niet juist een te lange cyclus krijgt door de olie. Gelezen dat dat ook weer kan, maar zat positieve reacties ook gelezen dus proberen zou ik het zeker. Heel veel succes! 
 
Dank je wel Citrus, ik hoop het ook. Ik weet dat 6 maanden proberen nog niet erg lang is, maar mijn man en ik worden wel een beetje ongeduldig. Zeker omdat het lijkt alsof allemaal meiden om ons heen zwanger worden of een kindje krijgen.Vanaf nu wordt het rekenen om mijn luteale fase te bepalen. Door het temperaturen en de testen heb ik in ieder geval meer inzicht. Is een te lange cyclus slecht? Daar heb ik nog niet zoveel over gelezen.Jij in ieder geval enorm gefeliciteerd en geniet van de tijd die er nu aankomt :) Ook Debske en Moeder Olijfje gefeliciteerd!
 
@Berendsje Leuk wij lopen bijna gelijk. Ik verwacht de 24e nod.. alleen deze maand is het even onduidelijk bij mij. Ik heb ook elke cyclus 2,3 ervoor al spotting. Wat ik eigenlijk wel fijn vindt want dan weet ik dat mijn menstruatie eraan komt. Toch hou ik mezelf die dagen nog voor de gek. Succes met wachtennn! :) 
 
[quote quote=10145635]@Berendsje Leuk wij lopen bijna gelijk. Ik verwacht de 24e nod.. alleen deze maand is het even onduidelijk bij mij. Ik heb ook elke cyclus 2,3 ervoor al spotting. Wat ik eigenlijk wel fijn vindt want dan weet ik dat mijn menstruatie eraan komt. Toch hou ik mezelf die dagen nog voor de gek. Succes met wachtennn! ?[/quote]Haha, dat is het inderdaad: onduidelijk! Je blijft jezelf voor de gek houden. Ik stel mezelf dan iedere keer toch weer de vraag: zou het dit keer dan toch innestelingsbloed zijn? Ik heb spotting nu 3 van de 5 keer gehad.
Ik heb je verhaal even teruggelezen. Je lichaam kan je ook goed voor de gek houden. Ik kan geen ervaringen delen over het verlies van het slijm wat jij beschrijft. Zo had ik afgelopen maandag ineens heel veel dik, wit slijm (zo'n 4DPO), beetje nivea-creme achtig. Was maar 1 dag. En als ik dan op een forum ga zoeken naar wat dit zou kunnen zijn, dan betekent het bij iedere vrouw weer iets anders. Aargh!
Succes, en ik lees over een paar dagen wel van je wat de uitkomst is :)
 
@nietveelsoeps: ja ik ook veel positiefs gehoord, wilde er alleen nog niet aan ofzo.. nu toch maar samen besloten als het deze maand niet raak is toch maar meteen te gaan in het nieuwe jaar.@daiss: ook jij de hoop niet opgeven!!Gefeliciteerd moeder olijfje!!@kim lady&berendsje voor ons drietjes nog even spannend!
 
Terug
Bovenaan