NOD december 2019

[quote quote=10145643] Haha, dat is het inderdaad: onduidelijk! Je blijft jezelf voor de gek houden. Ik stel mezelf dan iedere keer toch weer de vraag: zou het dit keer dan toch innestelingsbloed zijn? Ik heb spotting nu 3 van de 5 keer gehad.Ik heb je verhaal even teruggelezen. Je lichaam kan je ook goed voor de gek houden. Ik kan geen ervaringen delen over het verlies van het slijm wat jij beschrijft. Zo had ik afgelopen maandag ineens heel veel dik, wit slijm (zo’n 4DPO), beetje nivea-creme achtig. Was maar 1 dag. En als ik dan op een forum ga zoeken naar wat dit zou kunnen zijn, dan betekent het bij iedere vrouw weer iets anders. Aargh!Succes, en ik lees over een paar dagen wel van je wat de uitkomst is [/quote]Haha echt herkenbaar en als de menstruatie dan echt doorzet dan pas accepteren :p Ja ieder lichaam weer anders en alles kan het dubbele betekenten wel of niet. To be continued :D @DEBSKE spannend!  succes met wachten :)  
 
Niet veel soeps & Debskeis het mogelijk dan dat je temp zakt op nod en dag erna weer omhoog gaat???ooook zo vreemd normaal zodra temp zakt rose afscheiding en dan vanacht ongie!! Nu nog steeds niet!!!! Kim lady ik heb dat ook iedere maand van nu doe ik rustig niet over druk maken maar zoals iedereen hier het zijn de hellllllll wachtweken!!! 
 
Moeder Olijfje: gefeliciteerd!Debske: Ik snap dat je de medische molen niet in wil. Sta je open voor acupunctuur? Daar heb ik hele goede verhalen over gehoord, ben er nu sinds vorige week ook mee begonnen (wij zijn ronde 5 nu). Praat hier maar lekker raak!Berendsje: ik ben ook sinds deze cyclus bezig met tarwekiemolie (pas paar dagen na ovulatie gestart) dus ben ook heel benieuwd wat voor invloed dit gaat hebben! Verder herken ik me wel in je verhaal, hier ronde 5 en ook al ongeduldig. En iedereen om ons heen wordt zwanger, ben zo jaloers eigenlijk. Ik wil ook! Ik ben dus sinds een dag of 5 aan het tempen, en had gister ineens een drop van 37,0 naar 36,6. Ik dacht gister: innestelling? Was dag 9DPO dus dat kan. Alleen vanmorgen had ik wéér 36,6. Moet wel zeggen dat ik vannacht heel slecht geslapen heb, liggen woelen, veel dromen, steeds in 1 gedachte blijven hangen, en heb de klok ieder uur zien slaan. Kan een lagere temperatuur hierdoor komen?Las trouwens ook dat heftig dromen een symptoom van zwanger zijn kan zijn. Ohja, en ik ben kampioen in mezelf gek maken, had ik dat al verteld?
 
Hoi allemaal,  Na een paar maanden offline te zijn geweest dacht ik: ik ga hier weer eens neuzen en zag dit topic en kwam weer in de verleiding een berichtje te plaatsen.  Ik zal me even netjes voorstellen: ik ben Lisa, 26 jaar en momenteel in ronde 8 in totaal en ronde 7 na mijn miskraam. In mei had ik 2 knal positieve testen in mijn handen in ronde 1. Zo intens gelukkig maar het mocht niet zo zijn en het is tot onze grote verdriet een miskraam geworden. Wel super leuke meiden leren kennen via hier maar van t groepje is al meer dan de helft zwanger en ik heb toch wel behoefte aan mede dames die nog niet zwanger zijn. Momenteel wacht ik op mijn NOD 24-12. Ik hoop echt zo erg dat het nu raak is. Ik had nooit verwacht dat ik in ronde 1 zwanger zou zijn en ook zeker niet gedacht dat ik na 7 rondes nog niet opnieuw zwanger zou zijn. Hoe arrogant dit ook klinkt, maar zo bedoel ik het natuurlijk niet. Mijn man en ik zijn er zo klaar voor om papa en mama te worden en we duimen heel hard de laatste paar dagen en hopen dat het in 2018 nog mag gebeuren :) of beter gezegd is gebeurd alleen weten we het nog niet haha.   Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik mee neus :) 
 
Mandareintje wat betreft het rare dromen kan ik bevestigen! ik heb al 2 weken elke nacht een vreemde droom die zo echt lijkt dat ik meteen een half uur wakker lig.
 
daiss. Dat heet een innestelingsdip. Dus als morgen je temp weer is gestegen dan is de kans groot dat er een innesteling heeft plaatsgevonden. Dan moet ie stijgen en stijgend blijven. lisamartinelisamartine.  Hopelijk is het raak. mandareintje. die realistische dromen heb ik ook. Dacht dus ook zwanger te zijn. Helaas. Ben vandaag naar de huisarts geweest om met bloedonderzoek te bespreken. Positieve nieuws was dat ik niet in de premenopauze zit. Kan dus als het lukt zwanger worden. Gekke was dat ze aan de waarden van de hormonen zag dat ik in de follikulaire fase zit. Dus eerste fase van mijn menstruatie en dat op cd 40. Begrijp er niks van. Ze zegt dat deze fase lang kan duren. Je kunt steeds op en af blaadjes hebben, maar geen eitje erin. Ze zegt ontpillen. Ik moet nu geduldig afwachten wat mijn lichaam doet, maar hij moet het gewoon doen. Als ik na 3 maanden niet zwanger ben dan verwijst ze mij door naar de gynocoloog. I really don't know..... 
 
Hallo meiden,Voor iedereen die een positieve test had gefeliciteerd!   Ik wilde even van mij afschrijven.Wij zijn nu in ronde 12, NOD is 25 december. Op dit moment zit ik er even helemaal doorheen. Deze ronde is voor mijn gevoel een gemiste kans ivm ziek zijn en hierdoor maar 1x gezellig hebben gehad in de vruchtbare periode. Ondertussen zijn er heel veel in mn omgeving zwanger geworden of hebben net een baby, waardoor we vaak moeten kraamschudden. Begrijp me niet verkeerd, k ben hartstikke blij voor ze maar ik hoop gewoon dat het bij ons ook een keer raak is. Sorry voor mijn gezeik maar moest het ff kwijt!
 
Terug
Bovenaan