NOD december 2019

Overigens nu nog enorm veel rekbaar slijm. Ben echt bang dat het ding morgenochtend pas knalt. Dan hebben we 36 uur daarvoor seks gehad en dat is dan toch wel weer lang. 
Vanavond is vriendlief er niet. Dus geen mogelijkheden 
 
Snackworteltje als je gisteren nog hebt geklust, moet je jouw geen zogen maken denk ik! Hier ook 28/29 december. Hebben jullie voortdurend rekbaar slijm als je naar toilet ga? Ik had het deze ochtend en namiddag en de andere keren ik naar toilet ging niet echt.. Deze ochtend was ovutest nog negatief en deze middag positief. Deze avond dus klussen! Ik wil altijd onmiddellijk aan de slag als die positief is, want ben bang dat die terug snel negatief wordt en dat ik men eisprong mis...! Maar manlief is pas binnen paar uurtjes thuis.. frustrerend haha!
 
[quote quote=10132902]Hallo iedereen, Verwachte NOD 5 december…Ronde 14 maar nu dus met hulp. Zaterdag follikelmeting en naargelang de uitslag daarvan, kunnen we beginnen. Na 2 miskramen kort na elkaar hoop ik dat het nu toch de goeie keer is… Sté[/quote]
Oh hoi Ste! Superveel succes deze ronde. Hoop dat drie keer scheepsrecht is bij jullie! 
 
@lizzje, ik heb net even terug gekeken want hield niet precies de rondes bij. Meer de maanden. Ik kom nu uit op ronde 16 of 17. Daarvoor was mijn man op uitzending dus die maanden was het sowieso niet mogelijk. Ik ben aan het wachten op een belletje van het ziekenhuis dat ik eindelijk kan beginnen met IUI. Lange wachtlijsten! Moet wel zeggen dat het me afgelopen weken echt zwaar valt dat wachten. Weet soms niet helemaal wat ik met mezelf aan moet. Voel me altijd een beetje stom als ik een test doe omdat ik eigenlijk toch wel weet dat het weer negatief is. Maar aan de positieve kant kan ik niet wachten om IUI te beginnen!!!
Sté, wat spannend. Ik wens je heel veel succes hoop dat alles goed komt voor je!
 
Ik meld me hier ook weer. Nu ronde 4 voor ons. Maar vorige cyclus was wel weer volgens t boekje (voor zover er n boekje bestaat en ik dat kan controleren. 
Maar goed. Vandaag enorm ongesteld geworden: inclusief buikkrampen, hoofdpijn en chagrijn. 
Mijn NOD is 13 dec. 
 
 
Ik zit een beetje in onzekerheid. Ik ben pas sept gestopt met de pil en na ontrekkingsbloeding na 33 dagen ongesteld geworden. Nu zit er maar 26 dagen tussen en het is na 2 dagen van niet bijzonder veel bloedverlies zo goed als over. Dit is een week eerder en de helft korter. Kan dit een innesteling zijn? De eerste dag ging gepaard met buikkrampen maar nog niet dusdanig dat ik aan de aleve feminax zou moeten ( dat gebruikte ik de eerste dagen met pilcyclus omdat ik anders niet meer kon functioneren)
 
Ah Ste!!  Heel erg veel succes deze ronde meid. Ik hoop het heel erg voor je. Miss schrijf ik volgende week weer mee, mijn nod is vrijdag of maandag. Ik blijf hoe dan ook volgen :) 
 
Xx
 
Wat voelen jullie eigenlijk rondom je ovulatie? Ik voel me niet gek veel anders, merk alleen dat het slijm wat dikker is.
 
Terug
Bovenaan