NOD december 2019

Ik voel mijn eisprong eigenlijk altijd wel:
 
ronde 1: vrijdag positieve ovulatietest, zaterdag hele dag buikkramp links en eind van zaterdagmiddag kwartier erge kramp. Daarna helemaal over. Tijdens het klussen vrijdagavond erg gevoelig allemaal. Rekbaar slijm. 
Ronde 2: vrijdag positieve ovulatietest, dagen ervoor al rekbaar slijm. Vrijdagavond kwartier erge pijn links die in een keer stopte. Uur daarna seks die best gevoelig was 
Ronde 3 (deze ronde): maandag opeens het gevoel dat we seks moesten hebben. Dinsdag een positieve test en vruchtbaar slijm. Kleine steekjes rechts en een gevoelige onderbuik op woensdag, maar (nog) niet het gevoel van de eerdere twee keren. (Komt hij nog of minder gevoelig deze maand?)
dat is eigenlijk hoe ik het ervaar. 
Dus met name gevoelige seks op de dag van de eisprong en slijm. 
 
Ik voel ook nooit wat! Daarom nu ovulatie testen aangeschaft om eens goed bij te houden. Heb dat overigens eerder geprobeerd eerst met de digitale. Nou daar ben ik dus blijkbaar echt te klunzig voor! Kreeg 4 van de 5 keer een error ??‍♀️. Daarna de ‘gewone’ sticks geprobeerd die ook niet veel aangaven. Nu dus nog maar een keer consequent proberen.
 
Een vd redenen dat ik de pil kreeg toen ik 15 was; de heftige menstruaties. Ik ben half juli gestopt na 17 jaar pil. En ik maar denken, naïef als dat ik ben, ik ben ze kwijt. Maar nee hoor. Blijkbaar nog steeds aan het ontpillen en lig nu met 2 Pcm en een kruik op bed. 
Vorige menstruaties waren nog korter en lichter dan met de pil. Maar deze keer herinnerd het mij toch echt wel aan vroeger... 
Oke. Genoeg geklaagd ? sweet dreams people. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. 
 
Trouwens ben vandaag naar alle drogisten geweest en nergens tarwekiemolie. Alleen maar dat teunisbloem. Dat wil ik niet, mijn cyclus is prima. dan toch maar bestellen met verzendkosten..
 
Zwemmer ik heb die pillen van de week zien staan bij Holland&Barret toen ik maca capsules ging halen. Misschien zit deze bij jou in de buurt?
PupkeX ik had er nooit op gelet maar sinds 3 maanden voel ik toch echt m'n eisprong. Of eigenlijk de dagen ervoor. Ik voel dan continu pijnlijke steken links of rechts. Ik heb begrepen van de fertiliteitsarts dat dit het "op knappen staan van de follikel" betekent. Zodra deze steken weg zijn is de ei gesprongen. Ik heb erop gelet en vrijwel meteen voel ik een zwaar vol gevoel in m'n onderbuik. Zeker 1 á 2 dagen. Dan merk ik dat ik ook vaker moet plassen trouwens. Ovulatietesten heb ik gebruikt maar omdat mijn cyclus zo onregelmatig is was dat altijd zoeken naar een speld in een hooiberg en versleet ik zo 20 testen per cyclus en dan nog vond ik 'm niet! Nu word de hele handel in de gaten gehouden d.m.v. bloedonderzoek en en echo's. Maar zodra ik die steken weer voel weet ik dat de eisprong eraan komt. Hopelijk voel ik 'm binnen nu en 2 weken weer.
Annap wat vervelend dat je zo'n heftige menstruatie hebt! Ik herken het. Ook iedere maand sowieso 2 dagen vreselijke krampen en continu aan de Aleve feminax. Gebruik jij die ook? Die pillen helpen mij echt de scherpe randjes er wat af te halen. Ik hoop dat je er gauw vanaf bent meid ?
Anne-BB heftig! Ik hoop dat ze je gauw bellen dat jullie aan de beurt zijn! 
Ik begin morgen weer met smoothies. En dan vooral de groene smoothies. Minder snoepen, minder koffie. Weer even de knop omzetten en op de gezonde toer. Kan sowieso geen kwaad en zeker niet met PCOS. Ook las ik dat warme dranken (biologische groene thee) en warme voeten de doorbloeding in de baarmoeder goed zou moeten doen. En vitamine D3. Toch morgen maar weer eens op zoek naar deze supplementen. Word er soms wel moedeloos van hoor. Je probeert van alles! Heb ookal gekeken naar accupunctuur en besloten dat als het deze maand weer niet raak is en de onderzoeken goed uit de bus komen ik daar toch maar eens aan ga beginnen. Nu maar even een lekkere warme douche en met sokken aan naar bed ?
 
[quote quote=10133038]Ik voel helenaal niks [/quote] ? nee ik ook niet hahah daarom vroeg ik het, om eens te kijken of ik wat zou kunnen voelen 
 
Hoi hoi !
ik meld me ook hier!! Wij gaan ronde 9 in!! Mijn NOD is 28 november! 
Spannend weer! Heb al zoveel teleurstellingen gehad! Zou fijn zijn als het ons dit jaar nog lukt! 
Meiden, we moeten positief blijven! 
 
Terug
Bovenaan