NOD december 2019

Leuk weer een aantal nieuwe meiden, welkom! 
Nou ik had maandag ochtend een positieve ovu test. Helaas niet maandag of dinsdag seks gehad door van alles maar wel zondag avond. Zou dit dan alsnog voor een zwangerschap kunnen zorgen? Ik denk nu dus dat dit een verloren ronde is! ? Ik denk maandag op dinsdag nacht of dinsdag ochtend mijn eisprong te hebben gehad.
NOD is 2 december nog even afwachten dus. 

FlowerS Ik lees op internet dat je beter voor je eisprong seks kunt hebben, dan na je eisprong omdat zaadcellen lang kunnen overleven. Dus mij lijkt dit geen weggegooide ronde! 

Nou de provera heeft hier z'n werk gedaan zaterdag beginnen met clomid. Als ik uit ga van 28 dagen dan zou mijn nod 19 december zijn. Allrmaal spannend hoor, voelt alsof we nu eindelijk echt beginnen! Op 3 december echo om te kijken of de clomid ook doet wat die moet doen.
Liefs Druppel

Hier dag 31. Geen ovulatie geen menstruatie... hoop toch echt dat die mk me kansen niet verziekt heeft. Deze maand voelt al aan als weggegooide tijd en ben echt verdrietig dat we niet eens de kans hebben gekregen door me *** lichaam. Ik test zaterdag nog 1x die toch negatief is en dan maandag de HA bellen wil me ms nu wel opwekken of miss zit er nog wel iets wat ervoor zorgt dat ik geen ovu krijg... ben hier klaar mee maandag 5 weken verder ?

Hoi Hoi, voor het eerst op het forum hier. Wij al 4 rondes bezig en helaas weer ongesteld geworden. Ben al 4 jaar van de pil af en heb een hele onregelmatige cyclus wat het dan moeilijk maakt. Wel al een kindje van 2 en nu bezig voor een volgende. Ik gebruik van Etos de zwanger worden pillen omdat ik gelezen had dat deze de cyclus helpen verkorten. Gebruik ze nu 2 maanden en heb nu netjes een cyclus van 29 dagen. Maar helaas zwanger worden nog niet gelukt ermee.

Hoi, ik kom terug meeschrijven na een maand pauze. Rare maand gehad met rare symptomen, heel aparte cyclus. Maar vanmiddag ongesteld geworden, de nieuwe nod is 19 of 20 december.

[quote quote=10135824]Is het al december?? [/quote]
Oh erg he... wat kunnen die dagen lang duren dan ineens...
Ik voel het net zo hoor. Volgens de planning morgen pas eisprong, maar ik heb het gevoel dat ik hem afgelopen maandag al had. Dus volgende week maandag alvast een testje...
Maar dat duurt nog 1,5 week?

Terug
Bovenaan