Hallo iedereen, daar ben ik weer.
@ Joena, wat heftig zeg. Had jouw verhalen gelezen dat je zwanger bleek. Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat 2019 jullie jaar mag worden.
Ik heb vandaag als het goed is mijn NOD. Althans dat denk ik.
Heb in oktober cyclus van 24 dagen gehad, in november cyclus van 23 dagen en zit nu op cyclusdag 26. Geen symptomen van menstruatie. Wel gevoel van alsof het eruit loopt, maar bij het afvegen helemaal niets. Geen pijnlijke borsten, heb dit normaal wel 3 of 4 dagen voor menstruatie. Mijn temperatuur is als sinds 27 november 2018 boven de 36, 5. sinds 29 november zelfs boven de 37,2 graden. Zou op 21 november mijn ovulatie hebben gehad, maar de test was niet super positief. Dun streepje. Was op vrijdag 23 november super misselijk, heb zelfs moeten overgeven. Een week later heel veel krampjes en steken. Verder nergens last van gehad.
Borsten voelen niet zwaar, doen niet pijn als ik erin knijp. Heb sinds afgelopen weekend een metaalsmaak in mijn mond, gaat maar niet over. Borsten voelen alsof ze in de fik staan, super warm, maar niet pijnlijk. Heb rond mijn tepels bultjes.
Ben nu officieel dus volgens de app 1 dag te laat. Weet niet wat ik ervan moet denken.
Ben gewoon bang om te testen, dat het negatief is.