NOD december 2019

@Citrus: jeeeeeeetje wat heftig zeg. Dit wil je niet! Maar wel heel goed nieuws dat het goedaardig is én dat er wat aan gedaan kan worden. Jouw gezondheid staat altijd op 1 he !! Hoe erg een baby ook gewenst is

Lijkt me vreselijk Joena. En ik zou ook intens verdrietig zijn, na 10 maanden zwanger en dan dit. Troost je idd met het feit dat je zwanger kan worden, maar bovenal gewoon kut. 
Wat fijn dat je nu alweer een eisprong hebt! We lopen aardig op!! Wat gezellig:)  
Ja, gezondheid staat voorop, maar ik zat zo in de knoei op dat moment. Mijn gevoel zei, dit komt goed ik ga door met zwanger worden, maar verstand zei natuurlijk dat dat ding er eerst uit moet. Ik was daarom erg blij dat de gyn nog terugbelde na overleg. Zelf stelde ik voor dat ik deze maand af wil maken en januari onder het mes, maar zelfs toen zei ze, nee hoor...gewoon 3 maanden en dan zien we verder, echt! Dus ik vertrouw op haar kunnen en wetenschap. De echo was in okt dus de volgende is wel al eind jan begin feb. Miss zat hij er met mijn 2 zwangerschappen ook al, niks van gemerkt en heb altijd cyclus van 28/29dagen en eisprong, daarom maakte zij zich ook geen zorgen. 
Thx Rvis.  :) 
We gaan er weer voor! Heb er een goed en relaxt gevoel bij, deze keer. 

@Feyre Ja is echt behoorlijk lastig.. Ik ga ook maar uit van het geen wat jij nu aangeeft ;) Mn cyclus was altijd keurig netjes en ineens een uitschieter brengt je helemaal van de leg! Sowieso hebben we volgende week donderdag onze eerste afspraak in het ziekenhuis staan voor nader onderzoek.. 17 maanden is inderdaad behoorlijk lang.. Ik wordt 34 volgend jaar, manlief 44 (iets met een bioklokje zullen we maar zeggen!)
@Temp Ah oke dan haha :) Ja ik wacht nog even af wat er gaat gebeuren.. Voel sinds vandaag ook scherpe steekjes richting het schaambot, en een soort spierpijn gevoel in mn borsten, de dames lijken ineens ook veel groter, rommelende darmen, duizelingen, dus wie weet!
@Pareltje! Van harte gefeli! Fijne zwangerschap gewenst! 

Joena ik herken het hoor. Al waren wij nog lang geen 10 maanden bezig dus dat maakt het nog een tikkie erger. Ik heb 23 oktober een mk gehad en kreeg op dag 36 dus 27 november pas weer me eisprong. 5 weken geduurd en dua twchnisch gezien een cyclus overgeslagen. Dinsdag is me NOD en vind toch echt weer moeilijk te wachten ook al heb ik gezegd niet meer voor NOD te willen testen. Ik ga het iig proberen haha
MevrouwdeB idd een cyclus kan wel is een uitschieter hebben wie weet is die nu gewoon weer 28. Maar ik tel voor mezelf altijd gewoon 14 dagen na ei. Als het toch eerder is kan je iog niet te vroeg testen ?

@Citrus: ja fijn dat je in ieder geval een gynaecoloog hebt die advies kan geven! Die weten het uiteindelijk het beste gelukkig :)! Lekker doorproberen dus..... wie weet is het wel sneller raak dan je denkt. Een goed en relaxt gevoel is positief... had ik afgelopen maand ook!
@Feyre: klote he ? Er is ook een topic NOD december na miskraam. Zag ik ook vandaag pas. Daar praten allemaal vrouwen die een miskraam hebben gehad (meer dan je denkt!). Of misschien zit je er al ? Het blijft idd klote. Maar ik zeg maar steeds dat mijn lichaam het juist heel goed heeft gedaan en heeft gemerkt dat er iets niet goed was. Wat een lange cyclus erna zeg!! Dan ben ik wel blij met zo 'snel' weer een springend eitje!
Ik zou niet testen voor NOD. Je bent zwanger of je bent het niet. Ik heb vorige maand pas getest met 2 dagen overtijd (I KNOW hoe heb ik dat volgehouden ???? HAHAHA). Maar goed.. ik was zo rustig en chill en voelde ergens al dat het raak was!

Hallo iedereen, daar ben ik weer.
@ Joena, wat heftig zeg. Had jouw verhalen gelezen dat je zwanger bleek. Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat 2019 jullie jaar mag worden.
Ik heb vandaag als het goed is mijn NOD. Althans dat denk ik.
Heb in oktober cyclus van 24 dagen gehad, in november cyclus van 23 dagen en zit nu op cyclusdag 26. Geen symptomen van menstruatie. Wel gevoel van alsof het eruit loopt, maar bij het afvegen helemaal niets. Geen pijnlijke borsten, heb dit normaal wel 3 of 4 dagen voor menstruatie. Mijn temperatuur is als sinds 27 november 2018 boven de 36, 5. sinds 29 november zelfs boven de 37,2 graden. Zou op 21 november mijn ovulatie hebben gehad, maar de test was niet super positief. Dun streepje. Was op vrijdag 23 november super misselijk, heb zelfs moeten overgeven. Een week later heel veel krampjes en steken. Verder nergens last van gehad.
Borsten voelen niet zwaar, doen niet pijn als ik erin knijp. Heb sinds afgelopen weekend een metaalsmaak in mijn mond, gaat maar niet over. Borsten voelen alsof ze in de fik staan, super warm, maar niet pijnlijk. Heb rond mijn tepels bultjes.
Ben nu officieel dus volgens de app 1 dag te laat. Weet niet wat ik ervan moet denken.
Ben gewoon bang om te testen, dat het negatief is.

Terug
Bovenaan