NOD december 2019

Joena ja nogal. Wist niet dat dat topic er was dus ben er gelijk heen gegeaan tnx ?het lange wachten was echt killing. En nu is het andere soort wachten killing ? ik wil zo graag gaan testen morgen 10dpo.
niet veel soeps als het nwgatief is zegt nog noet dat het niet raak is. Hoeft natuurlijk niet maja dan heb ke bevestiging. Nu zit je alleen maar te atreswen en te denken wat als. Ik zou gewoon testen is het negatie kop op em dan 2 dagen later weer zolang ms uit blijft

Langzamerhand wordt het bij meer mensen spannend. Ik vind het deze maand overigens nog vrij rustig op het forum.
Ik begin het langzaam wel grappig te vinden hoe gek je jezelf kunt maken. Ik had vandaag een rustig dagje en het viel eigenlijk ook wel mee met de spanningen. Tijdens het koken begon mijn maag te 'borrelen'. Eerst dacht ik nog dat het niets was, maar uiteindelijk ben ik bijna naar het toilet moeten rennen. Ik heb vandaag niets bijzonders gegeten of zo en de rest van de dag heb ik ook nergens last van gehad. Jullie kunnen het vast al raden, het eerste wat in me opkwam was dat het misschien iets met een zwangerschap te maken kon hebben. Verder totaal geen aanleiding voor, want ik voel helemaal niets, maar zoals ik al zei, je kunt jezelf behoorlijk gek maken. 

Oh ja dat ken ik maar al te goed mttm!
ik zit elke dag te focussen op wat ik voel, en slaat nergens op want neem het niet mee in berekening. ik bedoel ik ga alleen uit van het meetbare en niet wat ik voel want dat kan telkens weer anders zijn en je gek maken... maar toch kan je het niet lslaten.
Ik zit een beetje in twijfel.. naja twijfel. Ik heb 14 dagen na ei geteld dan is me NOD de 11e maar me app zegt dat het as zondag al is. geen idee waar dat op berekend is.. miss me vorige LF dat zou dan 12 dagen zijn. aan de ene kant wil ik heel graag testen aan de andere kant denk ik beter te wachten. me cyclus is op hol sowieso dus 100% zeker weten doe ik het niet...

Feyre, dat gevoel ken ik ook heel goed. Wat is wijsheid en wanneer ga je testen, altijd een moeilijke vraag. In jouw geval zou ik proberen om minimaal 14 dagen na eisprong aan te houden. Als je te vroeg test gaat de onrust namelijk toch niet weg. Ik snap overigens wel dat dat heel moeilijk is als er ergens in een app staat dat het zondag al zou zijn. Het lijkt vanuit mijn kant nu heel makkelijk gezegd, maar mij is het bij vorige ronden ook vaker niet gelukt hahaha. 
Ik zit een beetje in een zelfde situatie. De laatste maanden is mijn cyclus helemaal van slag. Het verschil van 30 dagen tot 42 dagen. De laatste cyclus was dus ook 42 dagen. Ik had mijn app zo ingesteld dat hij uitgaat van het verloop van de vorige keren en toch geeft hij nu aan dat afgelopen woensdag (5 december) mijn NOD was. Dat zou dus een cyclus van 28 dagen zijn. Ik kan het zelf niet zo goed geloven, dus ik wil minimaal tot zondag wachten. Maar dat wachten is zo moeilijk. Ik heb elke dag wel een moment dat ik denk: nu ga ik gewoon testen. Tot nu toe nog niet gedaan, maar ik weet niet of ik het nog twee dagen volhoud. 

ik heb nog even wat mensen toegevoegd aan de lijst die er niet bijstonden. hopelijk krijgen we ook nog wat Rondes erbij te staan op het lijstje ^_^

Bedankt allemaal :) ik hoop dat het voor alle anderen ook heel snel raak mag zijn.
Ondanks dat ik al de hele tijd het gevoel had dat het deze maand raak zou zijn voelt het nog steeds zo onwerkelijk.
Ik heb wel sinds een aantal dagen gevoelige borsten maar merk aan mezelf dat ik dit dus ook het liefst de hele dag voel als een soort van zekerheid haha.
Maar jouw verhaal Feyre heeft er wel tijd terug al ingehakt en daar moet ik dus ook steeds aan denken.. Ik ga dus wel om de dag een test doen. Ondanks dat het heel goed voelt vind ik het morgenochtend weer net zo spannend om te gaan testen.. 

Terug
Bovenaan