mttm ja is gewoon lastig, geen idee hoe de app het berekend heeft... ik gebruik Fertility Friend dus die berekend op wat ik invoer en bekijkt naar vorige cycli. maar die zijn niet te vertrouwen in Ronde 2 was het raak kreeg een vmk dus was 32 dagen cyclus ervoor was middenin die gegokt op 29 dagen wel netjes na 14 dagen ei ongesteld. nu heb ik dus 36 dagen moeten wachten op me ei oftewel een cyclus overgeslagen waardoor als ik 14 dagen na ei tel (weet gelukkig door ovu testen voelen en tempen wanneer die is) de cyclus 50 dagen is en dus NOD de 11e. als ik zondag aanhoud heb ik een lf van 12 en is de cuclus 48 dagen
het is gewoon tegenstrijdig. ik weet niks als ik nu negatief test maar ik weet ook niks als ik niet test xD
Pareltjuuhh ik wou niks zeggen om je bang te maken hopelijk is dat ook niet het geval. maar is wel iets om bij stil te blijven staan. het gaat vaker goed als verkeerd maar helaas is de mogelijkheid er. maar voor nu gewoon lekker genieten! en idd gooi er af en toe is een test tegen aan ^_^ bij mij was gewoon duidelijk dat er in het begin al iets niet goed zat. de testen liepen niet goed op zoals het had moeten doen.
Ik heb overigens sinds vandaag een erg vette huid.
het is gewoon tegenstrijdig. ik weet niks als ik nu negatief test maar ik weet ook niks als ik niet test xD
Pareltjuuhh ik wou niks zeggen om je bang te maken hopelijk is dat ook niet het geval. maar is wel iets om bij stil te blijven staan. het gaat vaker goed als verkeerd maar helaas is de mogelijkheid er. maar voor nu gewoon lekker genieten! en idd gooi er af en toe is een test tegen aan ^_^ bij mij was gewoon duidelijk dat er in het begin al iets niet goed zat. de testen liepen niet goed op zoals het had moeten doen.
Ik heb overigens sinds vandaag een erg vette huid.