NOD december 2019

mttm ja is gewoon lastig, geen idee hoe de app het berekend heeft... ik gebruik Fertility Friend dus die berekend op wat ik invoer en bekijkt naar vorige cycli. maar die zijn niet te vertrouwen in Ronde 2 was het raak kreeg een vmk dus was 32 dagen cyclus ervoor was middenin die gegokt op 29 dagen wel netjes na 14 dagen ei ongesteld. nu heb ik dus 36 dagen moeten wachten op me ei oftewel een cyclus overgeslagen waardoor als ik 14 dagen na ei tel (weet gelukkig door ovu testen voelen en tempen wanneer die is) de cyclus 50 dagen is en dus NOD de 11e. als ik zondag aanhoud heb ik een lf van 12 en is de cuclus 48 dagen
het is gewoon tegenstrijdig. ik weet niks als ik nu negatief test maar ik weet ook niks als ik niet test xD
Pareltjuuhh ik wou niks zeggen om je bang te maken hopelijk is dat ook niet het geval. maar is wel iets om bij stil te blijven staan. het gaat vaker goed als verkeerd maar helaas is de mogelijkheid er. maar voor nu gewoon lekker genieten! en idd gooi er af en toe is een test tegen aan ^_^ bij mij was gewoon duidelijk dat er in het begin al iets niet goed zat. de testen liepen niet goed op zoals het had moeten doen.
Ik heb overigens sinds vandaag een erg vette huid.

Feyre, gewoon testen als jij er aan toe bent. Je hebt gelijk, in spanning zitten heeft ook totaal geen zin. 
Ik had de app eerst verkeerd ingesteld. Dus hij telde altijd een vaste cyclus die ik had ingesteld, maar later heb ik dat veranderd en nu komt toch deze berekening. 
Ik heb deze maand niets bijgehouden. Ik merkte namelijk dat het heel veel stress bij mij opleverde. Ik heb dus ook een vrij relaxte maand gehad en de passie tijdens het klussen was ook weer een stuk beter. Wat dat betreft ben ik dus blij dat ik het zo heb gedaan. Enige nadeel is nu alleen dat ik totaal niet weet of ik een eisprong heb gehad en eventueel wanneer. Ik schat dus maar dat mijn menstruatie ergens tussen 5 december en 19 december zal liggen. Dan heb ik de kortste cyclus en de langste cyclus tot nu toe zeg maar. En als ik het dus volhoud, wil ik dus proberen om zondag te testen. Als ik nog niet ongesteld ben natuurlijk. Ik weet nu al dat het een enorme teleurstelling zal worden als de test negatief is en ik ook nog niet ongesteld ben of het gevoel heb dat ik het ga worden. Maar de onzekerheid van nu is geen twee weken meer vol te houden. 
Vettige huid heb ik ook wel eens vaker gehad. Ik moet zeggen dat het nu redelijk meevalt. 

Haha ik herken ook wat jullie zeggen. Ik ga er van uit dat morgen nod is, laatste 2 x was de cyclus 48 dagen.. vandaar dag 28. Denk dat ik dan zaterdag test als ik morgen niet ongesteld wordt. 
Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik ongesteld wordt.. heb niet echt klachten namelijk. Maar bij alles wat ik voel denk ik toch ' oeh miss toch zwanger?' Haha. En mijn man snapt dus echt niet dat ik er zo mee bezig ben. 
Ik had vandaag opeens een borrelende buik en een paar keer dat ik wat misselijk was, maar best kort. En kon vanmorgen echt niet wakker worden, zo moe! Hoop dat t wat zegt haha maar ga er toch vanuit dat ik niet zwanger ben

Diede, ik hoop het ook enorm voor jou. Ik weet niet hoe lang jullie al bezig zijn, maar mijn vriend had dat eerst ook. Wij zijn inmiddels al een tijdjes bezig en uiteraard vindt hij sommige dingen overdreven, maar hij toont wel meer belangstelling. Ook wanneer mijn NOD, etc. zou moeten zijn. Normaal hield hij zich daar helemaal niet mee bezig. 
Van de ene kant is dat wel heel fijn, van de andere kant verhoogt het de druk ook wel. Ik wil mezelf niet teleurstelling, maar hem al helemaal niet. Voelt dan soms toch een beetje als falen als ik dan weer moet zeggen dat ik ongesteld ben geworden. 

Mttm we zitten pad in ronde 2 Haha. Maar nu de keuze is gemaakt om het te proberen dan ook liever snel natuurlijk. Voor mannen is het natuurlijk ook heel anders omdat er in hun lichaam niks veranderd. Wij vrouwen krijgen ineens allemaal gevoelens en kwaaltjes.
Kan me voorstellen dat het elke keer weer moeilijk is als het toch niet gelukt is ja. Hopelijk is het snel raak! 

Rvis, vervelend zeg. Weet je wanneer je eisprong geweest is? 
Ik zit inderdaad nog niet op mijn NOD maar voor mijn gevoel had zo’n vroege test het wel al aan moeten geven als ik zwanger was geweest. Omdat Mn eisprong ook al links was (geen eileider) heb ik er weinig vertrouwen meer in. Maar we wachten het natuurlijk rustig af want meer kunnen we helaas niet doen ;-) .

feyre, kan jij er voor mij inzetten dat het ronde 1 is?
Feyre en mttm, zo knap dat jullie zo netjes kunnen wachten met testen. Ik heb daar echt het geduld niet voor om tot mijn NOD te wachten. Wel een boel testen worden er k9mende dagen gedaa, Diede dus ook. Ik duim voor jullie meiden. 

Lalalalalala, ik hoop voor je dat er toch nog iets gaat gebeuren. Zolang er geen rode druppels zijn, blijven we hoop houden.
Ik ken dat gevoel van niet kunnen wachten met testen. Heb ik ook gehad. En zeker als je dan ook nog wat symptomen hebt, wordt het helemaal moeilijk.
Bij mij is het wel zo dat hoe langer je bezig bent, hoe beter het gaat. De spanning is er wel nog steeds, maar ik heb met mezelf afgesproken om alleen ‘s ochtends te testen. Zodra ik dus een keer naar het toilet ben geweest, is de kans voorbij. En tuurlijk denk ik ‘s middags dan wel eens, had ik maar... Maar tot nu toe hou ik het op deze manier deze ronde heel goed vol. Ik denk dat het ook komt, doordat ik al langer bezig ben. Ondanks dat ik heel graag zou willen testen, voel ik ook wel een bepaalde angst. Weer bang om teleurgesteld te worden.
Dus ik probeer nog minimaal 2 dagen geduld te hebben en daarna is iedere extra dag meegenomen. Voor jou zal ik ook nog duimen voor een positief resultaat.

Hi allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en zit nu in ronde 3 sinds ik gestopt ben met het slikken van de pil. 12 december is mijn nod en nou heb ik wel wat vage klachten. Zo heb ik ineens puistjes, wat ik mijn hele jeugd niet heb gehad. Ben ik soms misselijk bij vlagen, heb ik al een paar dagen krampjes en steekjes en last van hartkloppingen. 
Geen idee of dit symptomen kunnen zijn en ik zoek dit liever ook niet op want anders ga ik mezelf helemaal gek maken (gok ik). Ik had ook nooit verwacht dat ik er zo veel mee bezig zou zijn. Maar inderdaad zoals vele al zeggen als je eenmaal beslist om er voor te gaan kan het je niet snel genoeg gaan! 
Ik hoop op veel positieve testen voor iedereen en lees vanaf nu graag mee met jullie! 

Terug
Bovenaan