NOD december 2019

Bij mij lijkt het er op dat 4 dagen voor mijn NOD mijn menstruatie al is begonnen..
mtmm, kan mij voorstellen dat als je langer bezig bent dat het anders wordt. Je moet je weg er dan meer in vinden, hoe lastig het ook is. Zelf ben ik hiervoor 3x gelijk in de eerste maand zwanger geraakt (waaronder 1 bbz en nu een eileider minder), dus stom genoeg had ik daar nu ook de hoop op. Klinkt verwend en is het wellicht ook, maar blijft ook bij een derde zo dat als je besluit er voor te gaan je het nog liever vandaag dan morgen wilt.

gebruiker 763, welkom hier. Het zou allemaal kunnen en hoeft allemaal niet, dat is het lastige met die zwangerschapskwaaltjes. Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen geen enkel kwaaltje voor mijn NOD gehad (en daarna des te meer ;-) ).

Ladies ik ben een aantal dagen stil geweest maar lees wel mee hoor. Als het goed is woensdag mijn NOD maar wordt gek van mezelf. Ik ben er zoveel mee bezig en dat wil ik helemaal niet eigenlijk maar hoe dichter mijn NOD komt hoe moeilijker ik dat vind.... Vandaag sowieso een beetje een off day dus dat werkt ook niet echt mee. Ik zit pas in ronde drie en weet dat het echt nog wel even kan duren maar ik wil gewoon echt heeeel graag een kindje.

Nouja wat ik eigenlijk wil zeggen weet ik niet, ik wilde gewoon even klagen haha. 

Lalalala ja waarschijnlijk 19 November. Was toen bij de arts voor een echo en ik had twee eitjes klaar om te springen.. en er was al wat vrij vocht te zien, dus zij ging er vanuit dat ze diezelfde dag nog zouden springen. Dus dat heb ik aangehouden. Dan zou ik afgelopen maandag ongesteld moeten zijn geworden. Maar mochten ze de dag erna zijn gesprongen ben ik nog steeds overtijd. Nog steeds geen menstruatie te bekennen. 
Heeft er iemand hier ervaring met wanneer je eisprong kwam nadat er al vrij vocht te zien was?

Vandaag nod en volgens mij wordt ik helaas ongesteld. Al had ik al het idee dat het niet raak was, toch jammer. 
Twijfel of ik nu al de huisarts zal bellen of nog wacht tot het doorzet. Nu voor de 3e keer cyclus van 48 dagen terwijl hij daarvoor 28, 31 En 31 was.. ook heel veel last van acne sinds mijn cyclus zo lang is.. maak me beetje zorgen om pcos nadat ik daar over las.. dus wil t wel even met de ha bespreken. 

@Diede: ik kan je adviseren toch je huisarts eens te bellen en een gesprekje aan te gaan. Ik ken een gynaecoloog en die zei dat een cyclus van boven de 35 dagen te lang is. Het kan zijn dat een eitje dan niet goed rijpt. En er kan wel meer zijn. Een onregelmatige cyclus kan ook goed verholpen worden met bijv. Clomid. Dus waarom zou je niet gewoon eens praten?
Ik heb ook 3 x een cyclus van 38 gehad. Vond ik erg lang, terwijl ik normaal rond de 32 zit. En omdat ik gestopt ben met de pil december 2017 heb ik ook gevraagd eens onderzoek te doen bij ons. En dat is ook september/oktober gebeurd. ALlles is dik in orde... ze hebben zelfs mijn eileiders doorgespoeld met een HSG. En ik was vorige maand direct zwanger, wat helaas een miskraam werd. Maar het heeft mij wel rust gegeven.. dat ik iig bezig ben ermee en niet maar blijf afwachten. Ik hoor liever NU dat er een probleem is dan over een paar maanden.

Bedankt voor je reactie joena. Hopelijk stuurt de ha me ook gewoon door. Inderdaad beter om het even goed onderzocht te hebben. 

Diede ik weet niet hoelang jullie bezig zijn? Wij op het moment van het gesprek met de huisarts 9 maandjes. Ik heb toch gezegd dat ik een jaar bezig ben... omdat ik wilde voorkomen dat ik het nog even drie maanden moest 'aankijken'. Dus miss is dat een idee ?

Terug
Bovenaan