Lalala. Wij gaan ook voor een derde en inderdaad, je wordt er absoluut niet geruster van nee haha. De wens is net zo sterk als een eerste of miss wel sterker omdat ik bang ben dat er in de tussentijd iets is gebeurd en ik droom over een 3de kind en dan pas compleet voel. Ik hoopte ook dat ik wat relaxter zou zijn ja haha. Nu de 7de ronde en bij mijn andere 2, de 1ste en 2de ronde! Anyhoeee.. Ik ben ook wel wat relaxter nu ik al wat maanden bezig ben. Dat is wel gek, maar ook o zo fijn.

en druk zat ook nu met deze maand, kinderen, schooljongen en verjaardag van de jongste..helpt ook

Rvis, wat balen zeg! Ik heb er geen ervaring mee, sorry
diede, oef, dat is idd lang hoor. Ik zou gewoon lekker een afspraak maken. Je hebt maar 1 lichaam, wees er zuinig op. Zelf was ik enorm aan het stressen en dat met een zeer normale cyclus, wel gezegd dat ik een jaartje bezig was want weet dat toen 6mnd niet lang is, maar de thuissituatie werd er niet leuker op (en heb een angststoornis dus die sloeg op hol haha) en mocht de HA in een chagrijnige bui zijn dan kon ik nooit meer zeggen dat het toch een jaar was haha. (Achteraf extra blij want hierdoor zagen wij nu al de tumor ipv over een half jaar! Toeval bestaat niet....)
Maar...Ik denk dat je met jouw cyclus prima kan zeggen wat je wil zeggen, ook al is dat 2 of 3 maanden. Dit is veel te lang voor een gezonde cyclus. Bel nu nog even, dan kan je misschien volgende week terecht. Ik denk dat je dan na het telefoontje ook al wat relaxter bent, druk eraf. Heel erg veel succes meid! En niet vergeten dat het niets HOEFT te zijn. Hopelijk snel weer een normale cyclus.
Gaat er nog iemand testen morgen???