NOD december 2019

Ik denk echt niet dat je hoeft te liegen over hoelang je al bezig bent. Zodra je aangeeft dat je zulke lange cicli hebt zou de huisarts je eigenlijk gewoon direct moeten doorsturen. En als hij/zij dat niet doen moet je gewoon volhardend zeggen dat je dat wel wilt omdat je je dood ongerust maakt. 48 dagen klinkt namelijk echt heel erg lang, vooral als je overal leest dat tot 35 dagen normaal is. Dan kun je bij 36/37 nog een keertje denken "a la mijn lichaam is anders" maar 40+? 

Gewoon bellen dus!

Rvis, misschien toch even met de HA overleggen als je na het weekend nog niet ongesteld bent en geen positieve test hebt? Hoor wel vaker dat mensen pas na een week overtijd positief testen...
mayy, doe je goed lekker even klagen. Moet af en toe ook even gebeuren ;-) 
diede, denk inderdaad ook wel dat de Ha je serieus neemt en anders er op aandringen..
Heeft iemand van jullie ervaring met innestellingsbloedingen? Vraag me nu af of dat het niet is i.p.v. menstruatie, ook al dacht ik de innestelling afgelopen maandag al te voelen. Menstruatie zet niet echt door namelijk... is alleen bij afvegen.. 

Lalala. Wij gaan ook voor een derde en inderdaad, je wordt er absoluut niet geruster van nee haha. De wens is net zo sterk als een eerste of miss wel sterker omdat ik bang ben dat er in de tussentijd iets is gebeurd en ik droom over een 3de kind en dan pas compleet voel. Ik hoopte ook dat ik wat relaxter zou zijn ja haha. Nu de 7de ronde en bij mijn andere 2, de 1ste en 2de ronde!  Anyhoeee.. Ik ben ook wel wat relaxter nu ik al wat maanden bezig ben. Dat is wel gek, maar ook o zo fijn. :)  en druk zat ook nu met deze maand, kinderen, schooljongen en verjaardag van de jongste..helpt ook ;)
Rvis, wat balen zeg! Ik heb er geen ervaring mee, sorry
diede, oef, dat is idd lang hoor. Ik zou gewoon lekker een afspraak maken. Je hebt maar 1 lichaam, wees er zuinig op. Zelf was ik enorm aan het stressen en dat met een zeer normale cyclus, wel gezegd dat ik een jaartje bezig was want weet dat toen 6mnd niet lang is, maar de thuissituatie werd er niet leuker op (en heb een angststoornis dus die sloeg op hol haha)  en mocht de HA in een chagrijnige bui zijn dan kon ik nooit meer zeggen dat het toch een jaar was haha. (Achteraf extra blij want hierdoor zagen wij nu al de tumor ipv over een half jaar! Toeval bestaat niet....) 
Maar...Ik denk dat je met jouw cyclus prima kan zeggen wat je wil zeggen, ook al is dat 2 of 3 maanden. Dit is veel te lang voor een gezonde cyclus. Bel nu nog even, dan kan je misschien volgende week terecht. Ik denk dat je dan na het telefoontje ook al wat relaxter bent, druk eraf. Heel erg veel succes meid! En niet vergeten dat het niets HOEFT te zijn. Hopelijk snel weer een normale cyclus. 
Gaat er nog iemand testen morgen???

RVis de eerste twee dagen voor de eisprong helder van kleur en glazig. En hoe waterig de slijm des te beter en zaadvriendelijk het is. Zaad kan dan makkelijk tot zeker 5 dagen leven in waterig vruchtbaar slijm. 
Lalalalalala ik heb daar geen ervaring mee, wel ervaring met ovulatiebloeding maar dat is wat anders. 

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga maandag bellen. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden maar op 1 drupje bruin na is er nog geen ongesteldheid. 
We zijn nu 2 rondes bezig. Wel 2 hele lange dus. Ben al wel eind feb gestopt met de pil en toen waren mijn cycli wel gewoon 28-31. Tot augustus. Dacht eerst dat het eenmalig langer duurde ivm stress maar daarna dus nog 2 x. 
Ik houdt jullie op de hoogte! 

Diede, is inderdaad erg lang. Zeker als je eerst wel een normale cyclus had. Bellen kan nooit kwaad. Als vandaag je NOD is en morgen ben je nog steeds niet echt ongesteld, zou ik morgen toch gewoon testen. 
Lalalalala en Citrus, ik wil ook zeker niet zeggen dat het bij een tweede of derde minder spannend is. Het blijft altijd spannend denk ik. Zeker als je het echt graag wilt.
Ik ben weer eens dom geweest. Ik las dat meerdere mensen hier iets schreven over pcos. Ik wist niet wat het was, dus ik dacht ik ga het een opzoeken. Nu ben ik helemaal aan het stressen dat ik dat misschien ook heb. Er komen me net iets te veel dingen herkenbaar voor.
Net voor de zekerheid nog even een ovulatietest gedaan, maar ik zit echt niet in mijn vruchtbare dagen. Er was niet eens een streepje te zien. Heeft iemand toevallig ervaring met de ovulatietesten van de action. Ik heb ze eigenlijk nog nooit gebruikt.
Ik hoop dat ik het volhoud om morgen niet te testen, maar als ik me morgenochtend nog steeds zo shit voel, ga ik toch gewoon testen.

Terug
Bovenaan