NOD december 2019

Ojee mttm, niet stressen hoor!  Waarom denk je het precies? En net als Diede, de HA zal je niet lachend wegsturen als je dit voorlegd dat je denkt het te hebben. Dus waarom niet? Gewoon ook bellen maandag. Wij kunnen je niet vertellen of je het wel of niet hebt en internet al helemaal niet. 
Gewoon maandag bellen en dan met het idee om pcos uit te sluiten ;)  miss is het dan wat makkelijker voor je. Take care! X

Mayi, met vrij vocht bedoel ik zichtbaar op se echo in de holte van douglas. Geen cervixslijm. Maar toch bedankt!

Mttm ik heb die van de action een tijdje gebruikt deze cyclus en ben toen over gegaan op Kruidvat.. Ben er alleen zelf nog niet uit welke beter werkt. Kruidvat gaf bij mij altijd iets een lijntje, action meestal niks, soms wel licht lijntje. Heb alleen action aan t begin van mijn cyclus gebruikt en Kruidvat rondom eisprong.. niet echt handig dus haha maar action zit niet in ons dorp. 

Lalalala, bedankt, hopelijk is dat bij mij ook het geval al geloof ik het niet. Maar zou heel mooi zijn. Ik hoef de huisarts niet te bellen, zit in het fertiliteits traject dus als mijn cylcus langer is als 35 mag ik sowieso mijn arts bellen. Dus dat is ergens wel geluk bij minder geluk. Hopelijk is het niet nodig..... ??

Diede, klinkt idd een beetje als pcos! Ik zou idd even de huisarts contacten. Wie weet krijg je wel gewoon meteen een doorverwijzing. 

[quote quote=10141291]Ojee mttm, niet stressen hoor! Waarom denk je het precies? En net als Diede, de HA zal je niet lachend wegsturen als je dit voorlegd dat je denkt het te hebben. Dus waarom niet? Gewoon ook bellen maandag. Wij kunnen je niet vertellen of je het wel of niet hebt en internet al helemaal niet. Gewoon maandag bellen en dan met het idee om pcos uit te sluiten  miss is het dan wat makkelijker voor je. Take care! X[/quote]
Ik had het ook niet op moeten zoeken. Slaat nergens op om dit opeens te denken. 
Nou waarom denk ik het? Ik heb overgewicht, heb de laatste maanden last van puistjes tussen mijn eisprong en menstruatie en de laatste maanden is mijn cyclus helemaal van slag en soms dus ook meer dan 35 dagen. 
Maarja, in het weekend kan ik toch niets doen. Ik heb nog niet zo heel lang een nieuwe dokter, dus ik stap er nog niet zo makkelijk naartoe. Bij mijn oude dokter had ik dat vast wel gedaan.

Donderdag was mijn NOD en vanavond heb ik een test gedaan, in de volle overtuiging dat ik zwanger zou zijn. 
Helaas een negatieve test.. :( Twijdel nu weer of ik ‘s ochtends nog een keer moet testen of nu gewoon maar weer even wacht op m’n menstruatie. Pfff al dat wachten! Om gek van te worden!

Terug
Bovenaan